Blog

Klantverhaal ForYou Media

‘De service van 10Telecom is tegen het ongeloofwaardige af’

ForYou Media is een marketingbureau dat haar klanten voorziet van verschillende diensten met betrekking tot hun online aanwezigheid en marketing, van social media tot websites en het schrijven van teksten. Om snel te kunnen schakelen en optimale service te kunnen leveren, is goede bereikbaarheid essentieel. Directeur Paul Carabain vertelt over de ervaring met de diensten van 10Telecom.

De telefoonspecialist

‘Voorheen zaten we bij een ander telefoonbedrijf. Kwalitatief was dat prima, maar we zijn toen gewisseld naar een partner die ook VoIP aanbood. Daar merkte ik dat die partner een IT-dienstverlener was die óók telefoondiensten leverde. We waren niet per se ontevreden, maar geweldig was het ook niet. We kwamen in eerste instantie in contact met 10Telecom om in gesprek te gaan over hun marketing, maar we raakten ook aan de praat over wat ze voor ons konden betekenen; welke features ze aanboden, hoe hun betrouwbaarheid en kwaliteit waren georganiseerd, en dat ze ondernemers wilden helpen met kwalitatief goede telefonie.’

Huidige service

‘Door onze gesprekken begon ik te twijfelen aan onze eigen leverancier en of die wel hetzelfde niveau haalde. Uiteindelijk dacht ik: ‘slechter wordt het niet, let’s go!’ Gelukkig heeft dat goed uitgepakt,’ lacht Paul. ‘Bovendien was het de helft goedkoper en hadden we met 10Telecom weer een bedrijf dat specifiek telefoonspecialist was, zoals de eerste partner waar we mee samenwerkten. Kwaliteit en betrouwbaarheid waren voor mij erg belangrijk. Uiteraard speelden de kosten ook een rol. Tot mijn verbazing was alles met betrekking tot de aansluiting gratis.’

De voordelen

Paul: ‘Een groot voordeel dat ik ervaar zijn de AI-transcripties. Daardoor hoef ik veel minder te schrijven; ik vind praten namelijk veel leuker. Dit heeft voor mij enorm veel voordelen. De transcripties kan ik bijvoorbeeld aan de klantaccounts koppelen, zodat collega’s in een notendop kunnen teruglezen wat er besproken is, inclusief een samenvatting en de hoogtepunten van het gesprek. Maar ik gebruik het ook voor mezelf om dingen terug te lezen, bijvoorbeeld wensen met betrekking tot een opdracht of offerte.’

De overstap

‘De overstap verliep vlekkeloos; moeiteloos. Ik kan je niet eens meer vertellen wanneer we zijn overgestapt, zo weinig heb ik ervan gemerkt. Terwijl ze met de toestellen bezig waren, konden we gebruikmaken van WebRTC, waardoor we geen seconde uit de lucht zijn geweest. Het mooie is dat de lampjes op onze toestellen nu gelinkt zijn aan collega’s, waardoor je in een oogopslag kunt zien of iemand beschikbaar is. Dingen die ik graag wilde, zijn bij 10Telecom vanzelfsprekend, en we halen nu het maximale uit de toestellen, wat we voorheen niet deden. Daarnaast stemmen interne nummers nu overeen met externe nummers. Klinkt logisch, maar dat was voorheen dus niet zo.’

Plug and play

‘10Telecom is echt een heel fijn clubje mensen. Ik heb Gerbrand een poosje geleden gebeld vanwege problemen met mijn headset en de telefoonkoppeling. Probleemloos bestelde hij nieuwe spullen – al onze hardwarebestellingen lopen nu ook via 10Telecom. Hij grapte ‘plug and pray’ te veranderen in ‘plug and play’. De hardware die ik bestelde, was vooraf dan ook volledig ingesteld.’

De samenwerking

‘De samenwerking is heel prettig. Bij 10Telecom zijn ze amicaal, bizar snel, hebben ze altijd kennis van zaken en werken ze oplossingsgericht, bijna een beetje tegen het ongeloofwaardige af. Ik ga de toekomst dan ook met heel veel vertrouwen tegemoet, en zelfs dat is een understatement. Ik zie het zeer rooskleurig. Ik vertrouw erop dat als er ontwikkelingen zijn binnen telefonieland, zij dat naar ons doorvoeren. Volgens mij nemen wij alle diensten bij hun af en, Gerbrand, mocht je nog meer hebben, let me know!’ sluit Paul grijnzend af.

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons