Bellen via browser (WebRTC)

Met onze speciale web-applicatie (de WebRTC Client) bel je via je favoriete browser. Zo kun je overal ter wereld bellen en gebeld worden door je klanten. Én je hoeft niet per se te investeren in de aanschaf van VoIP-toestellen. Met één druk op de knop bel je je collega’s, of relaties met wie je veel contact hebt.

Makkelijker bestaat niet

Wil je ook het gemak van plaatsonafhankelijk werken en communiceren? Bij 10Telecom hebben we een web app gemaakt zodat je snel en eenvoudig kan bellen via je internetbrowser. Het is een kwestie van inloggen met je e-mailadres en wachtwoord en je kan direct beginnen met bellen of gebeld worden. Daarnaast hebben we een aantal hele handige functies toegevoegd. Lees hier meer…

Statusvancollegas

Snel geregeld

Geen rompslomp met ingewikkelde gegevens om verbinding te maken, en daarnaast werkt het overal. De enige vereiste is een stabiele internetverbinding. Ben je een wachtwoord vergeten? Dan kun je via je e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

Statusvancollegas

Beschikbaarheid van collega’s (presence)

Via de browser zie je direct in één oogopslag of je collega’s aan het bellen zijn of dat ze de status “Niet storen” aan hebben staan. Ook kun je op je collega’s klikken om ze te bellen.

Wanneer het toestel van je collega rinkelt, zie je dat ook.

Volwaardige vervanger van telefoontoestel

Je hebt geen fysiek telefoontoestel meer nodig! Alle functies van een telefoontoestel zitten nu in browser. Je kan:

  • -bellen en gebeld worden.
  • -gesprekken in de wacht zetten.
  • -gesprekken doorverbinden, zowel aangekondigd als direct.
  • -je microfoon dempen.
  • -wisselgesprekken voeren.
  • -zien hoelang het gesprek heeft geduurd.
  • -gesprekshistorie inzien.
  • -bellen door te klikken.
  • -snelkiesnummers aanmaken.
  • -status van collega’s zien.
  • -schakelaars aanpassen.
  • -aantal voicemailberichten zien.
  • -voicemails afluisteren.
  • -je status veranderen (naar niet storen)
  • -persoonlijk profiel instellen.
  • -taal instellen.
  • -tijd instellen.

Alle contactpersonen bij de hand

Waar je ook bent, na het inloggen heb je toegang tot het bedrijfstelefoonboek van TRiNG. Je hebt dus alle telefoonnummers van al je contacten en bedrijven bij de hand. Wil je een contactpersoon of bedrijf bellen? Dan is het een kwestie van klikken en bellen. Zo makkelijk hebben we het gemaakt!

Eenvoudig voor receptieposten

Voor receptieposten is het erg handig om te zien wie er in gesprek zijn en zo doende de oproep door te verbinden naar een beschikbare medewerker. Desgewenst kan de oproep tijdelijk geparkeerd worden, waarna een collega deze weer kan ophalen uit de parkeerplek.

Voor beheerders makkelijk gemaakt

Voor diegene die graag zelf aanpassingen wil uitvoeren kan via het beheerportal eenvoudig namen, nummers, labels en accounts inzien, toevoegen, verwijderen of aanpassen. Je kan bepaalde rechten uitdelen en weer intrekken. Maar daarnaast ook zien wie er ingelogd is en voor het laatst online is geweest.

Veiligheid boven alles

Is extra veiligheid een vereiste? Dan kunnen we eenvoudig 2 factor authenticatie inschakelen zodat je zeker weet dat jij de enige bent die verbinding kan maken.

Contactformulier

Wil je meer weten over bellen via je browser? Vul dan onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!