Bellen via browser (WebRTC)

Met onze speciale web-applicatie (de WebRTC Client) bel je via je favoriete browser. Als bedrijfseigenaar of IT-professional, weet je hoe belangrijk het is om efficiënte en betrouwbare communicatie op te zetten met klanten, partners en medewerkers, waar ze zich ook bevinden ter wereld. Dat is waar WebRTC (Web Real-Time Communications) in het spel komt. Én je hoeft niet per se te investeren in de aanschaf van VoIP-toestellen.

Makkelijker bestaat niet

Wil je ook het gemak van plaats onafhankelijk werken en communiceren? Bij 10Telecom hebben we een web app gemaakt zodat je snel en eenvoudig kan bellen via je internetbrowser. Het is een kwestie van inloggen met je e-mailadres en wachtwoord en je kan direct beginnen met bellen of gebeld worden.

Snel geregeld

Geen rompslomp met ingewikkelde gegevens om verbinding te maken, en daarnaast werkt het overal. De enige vereiste is een stabiele internetverbinding. Ben je een wachtwoord vergeten? Dan kun je via je e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

Klanten beoordelen ons met een 9.5

  • 10 / 10
    Hele fijne partij om mee samen te werken
    Proactief, snel en betrouwbaar. Wij zijn blij met de samenwerking met 10Telecom
  • 9 / 10
    10 telecom doet wat het beloofy
    Prima, niets op aan te merken
  • 10 / 10
    Zeer goede service
    We zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden. Uitstekende service en zeer behulpzaam.. We kregen een andere telefooncentrale en ze hielpen ons perfect. Binnen no time werkte de centrale weer.
  • 10 / 10
    Zeer goede service!
    Goed bedrijf heeft verstand van zaken en goede service!
  • 10 / 10
    Solide dienst, uitstekende service!
    Wij gebruiken 10Telecom nu al meer dan 10 jaar met heel veel plezier. Ze leveren precies wat je hoopt van een professionele VoIP-provider: betrouwbare verbinding, heldere gesprekskwaliteit en razendsnelle support. Topservice van begin tot eind!
  • 9 / 10
    Betrouwbare service
    Snel en behulpzame leverancier
  • 10 / 10
    Geweldige service en goede samenwerking
    Altijd goed bereikbaar en goede service
  • 10 / 10
    Tevreden
    Tot nu toe erg tevreden. Nog weinig in gebruik, maar service werkt prima dus gaan in toekomst volledig over op VOIP.
  • 9 / 10
    Goede service
    Bij Pure Energie vinden we het ontzettend belangrijk dat we altijd bereikbaar zijn voor onze klanten, via de kanalen die zij zelf verkiezen. Veel van onze klanten geven de voorkeur aan telefonisch contact, omdat dit vaak de duidelijkste manier is om hun behoeften over te brengen en het soms gewoon prettig is om een stem te horen. Daarom waren we op zoek naar een betrouwbare partner die ons kon helpen onze servicebelofte waar te maken. Al snel kwamen we in gesprek met 10 Telecom en kozen we voor hun Tring-oplossing. 10 Telecom heeft ons uitstekend geholpen. Sommige afdelingen binnen ons bedrijf hadden behoefte aan een flexibele oplossing en hebben nu een softphone op hun mobiel geïnstalleerd. Onze klantenservice is nu goed bereikbaar via WebRTC, zowel op kantoor als thuis. De overgang verliep soepel en alle kleine hick-ups werden snel opgelost dankzij de gedreven inzet van Michael en Bram. We maken nu enkele maanden gebruik van Tring en zijn zeer tevreden. Vooral de dienstverlening van 10 Telecom springt er voor ons echt uit.
  • 10 / 10
    Prettige samenwerking
    We hebben 10telecom ingezet voor een maatwerk oplossing. Hierbij wordt goed meegedacht in de mogelijkheden en is een maatwerk API voor ons ontwikkeld. We zijn erg tevreden over de diensten!

Beschikbaarheid van collega’s (presence)

Via de browser zie je direct in één oogopslag of je collega’s aan het bellen zijn of dat ze de status “Niet storen” aan hebben staan. Ook kun je op je collega’s klikken om ze te bellen.

Wanneer het toestel van je collega rinkelt, zie je dat ook.

Volwaardige vervanger van een vast telefoontoestel

Je hebt geen fysiek telefoontoestel meer nodig! Alle functies van een telefoontoestel zitten nu in je browser. Je kan:

  • Bellen en gebeld worden.
  • Gesprekken in de wacht zetten.
  • Gesprekken doorverbinden, zowel aangekondigd als direct.
  • Je microfoon dempen.
  • Wisselgesprekken voeren.
  • Gesprekshistorie inzien.
  • Bellen door te klikken.
  • Status van collega’s zien.
  • Schakelaars aanpassen.
  • Je status veranderen (naar niet storen).
  • End-to-end-encryptie om de veiligheid en privacy van de communicatie te waarborgen.
  • Lagere kosten.
  • In de browser op tel: links klikken
voip-forward

Meer weten?

We staan je graag te woord en beantwoorden telefonisch en per mail al je vragen. Met alle functionaliteiten die we aanbieden, het gemak dat je in een tabje je hele telefooncentrale kunt beheren én het feit dat onze diensten redundant op meerdere data centers staan zijn wij overtuigd van ons product.

Laat je gegevens achter en we bellen je terug.

Advies over telefonie?

"*" geeft vereiste velden aan

Liever bellen? 088 10 14 500

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons