Functionaliteiten

Wachtrijen

Veel inkomende oproepen te verwerken? Gebruik een wachtrij en klanten worden netjes opgevangen in deze wachtrij.

Keuzemenu

De bellers kunnen zelf een keuze maken om bij de juiste medewerker of afdeling terecht te komen.

Doorverbinden

Blind of met aankondiging doorverbinden naar interne en externe nummers.

Schakelaars

Schakelaars voeren bepaalde acties uit zoals de eerder gesloten melding activeren, voicemail aanzetten of doorschakelen naar 06?

Gespreksroutering

Automatisch het inkomende gesprek naar de juiste afdeling of medewerker doorzetten.

Doorschakelen

Wil je doorschakelen naar een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld een mobiel nummer of doorschakelen naar de voicemail?

Meldteksten

Meldteksten zelf inspreken en aanpassen is een fluitje van een cent. Alle meldteksten op één plek. Professioneel inspreken ook mogelijk.

Tijdschema

Met de tijdschema's bepaal je zelf wanneer je bereikbaar bent, er doorgeschakelt moet worden of de voicemail geactiveerd moet worden.

Vakantiemeldingen

Een vakantiemelding voor de zomervakantie of kerstvakantie afspelen? Dit is mogelijk en kan vooraf ingesteld worden

Statusinformatie

Collega al weer beschikbaar? Met de statusinformatie hou je bij we er bereikbaar en in gesprek zijn. Met BLF knoppen is het zichtbaar in één oogopslag.

Softphone

Geen fysieke VoIP telefoontoestellen, maar via een app op een computer of smartphone? Of een combinatie van vaste toestellen en een applicatie?

Pickup groepen

Gesprekken aannemen van collega’s, binnen afdelingen of andere telefoontoestellen is mogelijk met de juiste rechten.

Gespreksopname

Gesprekken kunnen worden opgenomen en zijn naderhand te beluisteren, ideaal voor trainingsdoeleinden.

Rapportages

Precies zien wie er allemaal hebben gebeld of zijn gebeld en op welk tijdstip? Via de rapportages eenvoudig is dit eenvoudig te achterhalen.

Vergaderboxen

Met meerdere mensen (of externe organisaties) tegelijkertijd bellen? Dit is mogelijk door middel van een vergaderbox.

Fax naar e-mail

Ontvang je nog faxen? Maak dan gebruik van onze fax2mail oplossing. Inkomende faxen worden verstuurd naar een opgegeven e-mailadres. Zo heb je geen faxapparaat meer nodig

Intercom/paging

Meerdere toestellen laten rinkelen en een boodschap afspelen kan door de intercom functie. Kan zeer handig zijn bij calamiteiten.

Click2Call

Via een sneltoets of muisklik snel kunnen bellen.

Hotdesking

De medewerkers kunnen indien gewenst zelf inloggen op een telefoontoestel. Met name geschikt voor kantoren met flexplekken en thuiswerkers.

Meeluisteren

Met een medewerker tijdens een gesprek live meeluisteren en/of influisteren. Kan handig zijn voor trainingsdoeleinden.

Voicemail naar e-mail

Als er een voicemailbericht is ingesproken door de beller, kan deze eventueel als bijlage verstuurd worden naar een e-mailadres.

Snelkiesnummers

Snel een telefoonnummer bellen? Dat kan door gebruik te maken van snelkiesnummers. In plaats van het hele nummer te draaien kies je een makkelijk te onthouden getal

Wachtmuziek

Eigen wachtmuziek is mogelijk. Dit kan per wachtrij ingesteld worden. Dit kunnen ook meerdere fragmenten zijn.

Twinning

Door gebruik te maken van Twinning koppel je twee toestellen aan één intern nummer. Zo ben je beschikbaar met verschillende devices, bijvoorbeeld vast en softphone.

Fallback

Internet of stroomstoring? Wanneer de telefoontoestellen offline zijn worden de gesprekken bijvoorbeeld op je mobiele telefoon afgeleverd.

Caller ID Filters

Bepaalde bellers blokkeren? Of een geluidsfragment af laten spelen als deze bellen? Dit is mogelijk met de Caller ID Filters.

CRM koppeling

Met de CRM koppeling is het mogelijk om het telefoonnummer van de beller te laten openen in het CRM pakket.

WebRTC

Bellen via de browser van je computer.