Draadloze (DECT) VoIP telefoon-toestellen

Vast bellen met VoIP? Je toestel moet dit wel ondersteunen. Bij 10Telecom hebben we een een ruim aanbod aan vaste telefoons waar je voor kunt kiezen. Ideaal als je al weet wat je wilt, of als je je nog aan het oriënteren bent.

Onze tip? Kijk eens naar de Gigaset Pro of een van de DECT toestellen van Yealink die we aanbieden.

Profiteer optimaal van VoIP en ervaar hoe het voelt om overal goed bereikbaar te zijn.

Welk toestel past het beste bij jouw situatie?

De draadloze VoIP toestellen van Gigaset en Yealink meld je heel eenvoudig aan op het basisstation, dat in verbinding staat met de telefooncentrale van 10Telecom. Kies zelf of je 1 handset of meer dan 100 handsets aansluit. Want ook hier geldt: jij bent de baas over je bereikbaarheid!

Denk bij je toestelkeuze na over:

  • Hoeveel handsets heb je nodig?
  • Hoeveel medewerkers gaan draadloze telefoons gebruiken?
  • Welk type handset past het beste bij jouw situatie?
  • Welk bereik is er nodig?

Gigaset SL800 H PRO IM

  • 2,4-inch kleurendisplay
  • 12 uur gesprekstijd
  • Headset ondersteuning Bluetooth of 3.5mm jack
  • Hoogwaardige geluidskwaliteit

Gigaset S700H PRO IM

  • 2,4-inch TFT-scherm
  • Maximaal 300 uur stand-by
  • Headset ondersteuning Bluetooth of 3.5mm jack
  • Hoogwaardige geluidskwaliteit

Gigaset R700H PRO IM

  • 2,4-inch kleurendisplay
  • 13 uur gesprekstijd
  • Headset ondersteuning Bluetooth of 3.5mm jack
  • Schokbestendig, stofdicht en waterdicht (IP65)

Yealink W73H

  • Kleurendisplay
  • 35 uur gesprekstijd
  • 400 uur stand-by
  • Hoogwaardige geluidskwaliteit

Yealink W56H

  • 2.4 inch helder display
  • Maximaal 30 uur spreektijd
  • Tot 400 uur stand-by
  • 3.5mm jack headset aansluiting
  • Hoogwaardige geluidskwaliteit

Yealink W59R

  • Stoot-, stof- en vochtbestendig
  • Maximaal 30 uur spreektijd
  • Bluetooth ondersteuning
  • Tot 360 uur stand-by
  • Hoogwaardige geluidskwaliteit

Klanten beoordelen ons met een 9.5

  • 9 / 10
    Goede service
    Bij Pure Energie vinden we het ontzettend belangrijk dat we altijd bereikbaar zijn voor onze klanten, via de kanalen die zij zelf verkiezen. Veel van onze klanten geven de voorkeur aan telefonisch contact, omdat dit vaak de duidelijkste manier is om hun behoeften over te brengen en het soms gewoon prettig is om een stem te horen. Daarom waren we op zoek naar een betrouwbare partner die ons kon helpen onze servicebelofte waar te maken. Al snel kwamen we in gesprek met 10 Telecom en kozen we voor hun Tring-oplossing. 10 Telecom heeft ons uitstekend geholpen. Sommige afdelingen binnen ons bedrijf hadden behoefte aan een flexibele oplossing en hebben nu een softphone op hun mobiel geïnstalleerd. Onze klantenservice is nu goed bereikbaar via WebRTC, zowel op kantoor als thuis. De overgang verliep soepel en alle kleine hick-ups werden snel opgelost dankzij de gedreven inzet van Michael en Bram. We maken nu enkele maanden gebruik van Tring en zijn zeer tevreden. Vooral de dienstverlening van 10 Telecom springt er voor ons echt uit.
  • 10 / 10
    Prettige samenwerking
    We hebben 10telecom ingezet voor een maatwerk oplossing. Hierbij wordt goed meegedacht in de mogelijkheden en is een maatwerk API voor ons ontwikkeld. We zijn erg tevreden over de diensten!
  • 10 / 10
    Goede service, en de telefoondienst werkt zoals gewenst
    Ik ben blij met deze dienst, hij werkt goed.
  • 10 / 10
    Overgang snel en perfect geregeld
    Nadat ons nummer geporteerd is heeft de klantenservice ons snel en in korte tijd geholpen onze toestellen gekoppeld te krijgen en alles werkte binnen het tijdsbestek van 1 uur.
  • 10 / 10
    Snel geholpen door aardig personeel.
    Super snelle service.
  • 9 / 10
    Top ervaring met 10Telecom!
    Mijn ervaringen met 10Telecom zijn zeer goed. Sinds we overgestapt zijn naar hen hebben we geen problemen meer met onze telefonie. Werkt dit heel prettig en snel en worden we altijd direct geholpen bij vragen of opmerkingen.
  • 10 / 10
    Geweldige Service, prestatie, klantvriendelijkheid.
    Als bedrijf is het van groot belang alles goed op orde te hebben. Dat begint bij de denkwijzen, Klant is koning en sta garant voor je product. Daarom is de Service nou juist ze belangrijk die 10Telecom je kan bieden. Zie het al een verlengstuk van je onderneming. Sparklesync kan dan ook met trost zeggen ga ervoor. 10Telecom, Super bedankt voor de fijne ondersteuning die jullie ons elke maand weer bieden met een glimlach. Ga zo door. Met vriendelijke groet, Sparklesync.nl Flexyhosting.com en onlinegraveren.nl
  • 10 / 10
    Goed en tot in de puntjes geregeld
    Afgelopen week zijn we overgegaan van een andere 3CX provider naar 10Telecom. Dit alles na advisering van de partij die bij ons het netwerkbeheer doet. Dat was een goede suggestie. Alles goed van te voren doorgesproken en afspraken gemaakt wanneer we over zouden gaan. Echt goed geregeld en eigenlijk zonder downtijd over en alles werkt direct. Heerlijk om op zo'n bedrijf te kunnen terugvallen. Een dikke 10 !
  • 10 / 10
    Fijne samenwerking en alles in goed overleg
    10Telecom overlegt goed wat de wensen zijn en beoordeelt hoe dit het beste gerealiseerd kan worden. Ze hebben veel contact voor en tijdens de overstap en hebben er samen met ons voor gezorgd dat alles snel en moeiteloos verliep. Ook na de overstap zijn de medewerkers van 10Telecom altijd bereid om te helpen bij vragen.
  • 10 / 10
    Kwalitatief zeer goed en kostenbesparend
    Wauw! - Zeer hoge kwaliteit - Geen opstart- aansluitkosten - Betrouwbaar maar toch zeer voordelig - Zeer servicegericht - Een dienst waarmee je telefoongesprek DIRECT wordt omgezet in een tesktuele samenvatting. Kortom - Toegenomen kwaliteit - Meer dan 50% kostenbesparing - Enorme tijdswinst én volledigere verslaglegging - Uitermate goede begeleiding en kennis van zaken 100% aanbeveling

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons