Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Wachtmuziek

De beller comfort bieden tijdens het wachten? Dit kan, eigen wachtmuziek is mogelijk. Per wachtrij kan er ingesteld worden welke wachtmuziek er afgespeeld dient te worden. Zo kan er een album met meerdere titels / artiesten worden opgenomen.

Ik wil geen wachtmuziek en nu?
-Standaard wordt er een wachttoon in de wachtrij afgespeeld

Hebben jullie ook wachtmuziek waar ik uit kan kiezen?
-Ja, hierover beschikt 10Telecom, informeer naar de mogelijkheden.

Hoe zit het met kosten?
-Wij rekenen geen extra kosten voor wachtmuziek. Wanneer je wachtmuziek ten gehore brengt kan het zijn dat Buma Stemra hiervoor kosten in rekening brengt. Dit wordt buiten 10Telecom geregeld. Wenst u hierover meer informatie dan verwijzen wij je door naar Buma Stemra.