Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Gespreksopname

Worden er vaak telefonisch afspraken gemaakt met klanten of relaties, dan is het wellicht handig of een procedure om deze gesprekken op te laten nemen. Met de functionaliteit gespreksopname worden alle gesprekken vastgelegd in de telefooncentrale. Ook kan dit handig zijn voor trainingsdoeleinden.

Er zijn in deze meerdere mogelijkheden, de gespreksopnames kunnen bewaart worden op de centrale voor een bepaalde periode. Een andere mogelijkheid is dat de opgenomen gesprekken verstuurd worden naar een e-mailadres. Het gesprek wordt dan als .mp3 of .wav bijlage toegevoegd aan het e-mailbericht. De opname wordt dan verwijderd op de telefooncentrale.

Vergeet niet aan de bellers door te geven dat het gesprek kan worden opgenomen, dit kan juridisch gezien of vanuit de wetgeving een vereiste zijn.