Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

VoIP Functionaliteiten

Offerte aanvragen?

Het ZZP en MKB pakket bevatten beide een veelvoud aan VoIP functionaliteiten.

Onze ervaring leert dat elk onderneming behoefte heeft aan andere functionaliteiten. Daarom zijn alle functionaliteiten inbegrepen. Voor 

extra functionaliteiten betaal je bij ons niet extra.

Lang niet alle functionaliteiten staan hier vermeld. De onderstaande opsomming van functionaliteiten worden het meest gebruikt door onze klanten.

Wachtrijen

Veel inkomende oproepen te verwerken? Gebruik een wachtrij en klanten worden netjes opgevangen in deze wachtrij.

Meer lezen  

Keuzemenu

De bellers kunnen zelf een keuze maken om bij de juiste medewerker of afdeling terecht te komen.

Meer lezen  

Doorverbinden

Blind of met aankondiging doorverbinden naar interne en externe nummers.

Meer lezen  

Schakelaars

Met schakelaars is het mogelijk een bepaalde acties uit te voeren. Bijvoorbeeld de eerder gesloten melding te activeren of de voicemail aan te zetten. Of doorschakelen naar 06?

Meer lezen  

Gespreksroutering

Automatisch het inkomende gesprek naar de juiste afdeling of medewerker doorzetten.

Meer lezen  

Doorschakelen

Wil je doorschakelen naar een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld een mobiel nummer of doorschakelen naar de voicemail?

Meer lezen  

Meldteksten

De meldteksten kunnen eenvoudig zelf worden ingesproken, ook het aanpassen is een fluitje van een cent. Alle meldteksten op één plek. Professioneel inspreken ook mogelijk

Meer lezen  

Tijdschema

Met de tijdschema's bepaal je zelf wanneer je bereikbaar bent, er doorgeschakelt moet worden of de voicemail geactiveerd moet worden.

Meer lezen  

Vakantiemeldingen

Een vakantiemelding voor de zomervakantie of kerstvakantie afspelen? Dit is mogelijk en kan vooraf ingesteld worden.

Meer lezen  

Statusinformatie

Collega al weer beschikbaar? Met de statusinformatie hou je bij we er bereikbaar en in gesprek zijn. Met BLF knoppen is het zichtbaar in één oogopslag.

Meer lezen  

Softphones

Geen fysieke VoIP telefoontoestellen, maar via een app op een computer of smartphone? Of een combinatie van vaste toestellen en een applicatie?

Meer lezen  

Pickup groepen

Gesprekken aannemen van collega’s, binnen afdelingen of andere telefoontoestellen is mogelijk met de juiste rechten.

Meer lezen  

Gespreksopname

Gesprekken kunnen worden opgenomen en zijn naderhand te beluisteren, ideaal voor trainingsdoeleinden.

Meer lezen  

Rapportages

Precies zien wie er allemaal hebben gebeld of zijn gebeld en op welk tijdstip? Via de rapportages eenvoudig is dit eenvoudig te achterhalen.

Meer lezen  

Vergaderboxen

Met meerdere mensen (of externe organisaties) tegelijkertijd bellen? Dit is mogelijk door middel van een vergaderbox.

Meer lezen  

Fax naar e-mail

Ontvang je nog faxen? Maak dan gebruik van onze fax2mail oplossing. Inkomende faxen worden verstuurd naar een opgegeven e-mailadres. Zo heb je geen faxapparaat meer nodig

Meer lezen  

Intercom/paging

Meerdere toestellen laten rinkelen en een boodschap afspelen kan door de intercom functie. Kan zeer handig zijn bij calamiteiten.

Meer lezen  

Bedrijfstelefoonboek

Een bedrijfstelefoonboek voor alle contactpersonen en/of organisaties.

Meer lezen  

Click2Call

Via een sneltoets of muisklik snel kunnen bellen.

Meer lezen  

Hotdesking

De medewerkers kunnen indien gewenst zelf inloggen op een telefoontoestel. Met name geschikt voor kantoren met flexplekken en thuiswerkers.

Meer lezen  

Meeluisteren

Met een medewerker tijdens een gesprek live meeluisteren en/of influisteren. Kan handig zijn voor trainingsdoeleinden.

Meer lezen  

Voicemail naar e-mail

Als er een voicemailbericht is ingesproken door de beller, kan deze eventueel als bijlage verstuurd worden naar een e-mailadres.

Meer lezen  

Oproepen parkeren

Oproepen parkeren, zodat een andere afdeling deze aan kan nemen.

Meer lezen  

Snelkiesnummers

Snel een telefoonnummer bellen? Dat kan door gebruik te maken van snelkiesnummers. In plaats van het hele nummer te draaien kies je een makkelijk te onthouden getal

Meer lezen  

Wachtmuziek

Eigen wachtmuziek is mogelijk. Dit kan per wachtrij ingesteld worden. Dit kunnen ook meerdere fragmenten zijn.

Meer lezen  

Twinning

Door gebruik te maken van Twinning koppel je twee toestellen aan één intern nummer. Zo ben je beschikbaar met verschillende devices, bijvoorbeeld vast en softphone.

Meer lezen  

Begroetingen

Bij binnenkomst krijgt de beller te horen 'Welkom bij uw bedrijf' U wordt doorverbonden met een beschikbare medewerker. Dit fragment kun je eenvoudig zelf of laten inspreken.

Meer lezen  

Caller ID Filters

Bepaalde bellers blokkeren? Of een geluidsfragment af laten spelen als deze bellen? Dit is mogelijk met de Caller ID Filters.

Meer lezen  

CRM koppeling

Met de CRM koppeling is het mogelijk om het telefoonnummer van de beller te laten openen in het CRM pakket.

More coming soon...

10Telecom is volop in ontwikkeling, houd deze pagina goed in de gaten voor nieuwe functionaliteiten. Toch behoefte aan specifieke functionaliteiten, laat het ons weten!