Onze ervaring leert dat elke onderneming behoefte heeft aan andere functionaliteiten. Daarom zijn alle functionaliteiten inbegrepen. Voor extra functionaliteiten betaal je bij ons niet extra. Lang niet alle functionaliteiten staan hier vermeld. De onderstaande opsomming van functionaliteiten worden het meest gebruikt door onze klanten. |
Veel inkomende oproepen te verwerken? Gebruik een wachtrij en klanten worden netjes opgevangen in deze wachtrij.
Meer lezenDe bellers kunnen zelf een keuze maken om bij de juiste medewerker of afdeling terecht te komen.
Meer lezenMet schakelaars is het mogelijk een bepaalde acties uit te voeren. Bijvoorbeeld de eerder gesloten melding te activeren of de voicemail aan te zetten. Of doorschakelen naar 06?
Meer lezenAutomatisch het inkomende gesprek naar de juiste afdeling of medewerker doorzetten.
Meer lezenWil je doorschakelen naar een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld een mobiel nummer of doorschakelen naar de voicemail?
Meer lezenDe meldteksten kunnen eenvoudig zelf worden ingesproken, ook het aanpassen is een fluitje van een cent. Alle meldteksten op één plek. Professioneel inspreken ook mogelijk
Meer lezenMet de tijdschema's bepaal je zelf wanneer je bereikbaar bent, er doorgeschakelt moet worden of de voicemail geactiveerd moet worden.
Meer lezenEen vakantiemelding voor de zomervakantie of kerstvakantie afspelen? Dit is mogelijk en kan vooraf ingesteld worden.
Meer lezenCollega al weer beschikbaar? Met de statusinformatie hou je bij we er bereikbaar en in gesprek zijn. Met BLF knoppen is het zichtbaar in één oogopslag.
Meer lezenGeen fysieke VoIP telefoontoestellen, maar via een app op een computer of smartphone? Of een combinatie van vaste toestellen en een applicatie?
Meer lezenGesprekken aannemen van collega’s, binnen afdelingen of andere telefoontoestellen is mogelijk met de juiste rechten.
Meer lezenGesprekken kunnen worden opgenomen en zijn naderhand te beluisteren, ideaal voor trainingsdoeleinden.
Meer lezenPrecies zien wie er allemaal hebben gebeld of zijn gebeld en op welk tijdstip? Via de rapportages eenvoudig is dit eenvoudig te achterhalen.
Meer lezenMet meerdere mensen (of externe organisaties) tegelijkertijd bellen? Dit is mogelijk door middel van een vergaderbox.
Meer lezenOntvang je nog faxen? Maak dan gebruik van onze fax2mail oplossing. Inkomende faxen worden verstuurd naar een opgegeven e-mailadres. Zo heb je geen faxapparaat meer nodig
Meer lezenMeerdere toestellen laten rinkelen en een boodschap afspelen kan door de intercom functie. Kan zeer handig zijn bij calamiteiten.
Meer lezenEen bedrijfstelefoonboek voor alle contactpersonen en/of organisaties.
Meer lezenDe medewerkers kunnen indien gewenst zelf inloggen op een telefoontoestel. Met name geschikt voor kantoren met flexplekken en thuiswerkers.
Meer lezenMet een medewerker tijdens een gesprek live meeluisteren en/of influisteren. Kan handig zijn voor trainingsdoeleinden.
Meer lezenAls er een voicemailbericht is ingesproken door de beller, kan deze eventueel als bijlage verstuurd worden naar een e-mailadres.
Meer lezenSnel een telefoonnummer bellen? Dat kan door gebruik te maken van snelkiesnummers. In plaats van het hele nummer te draaien kies je een makkelijk te onthouden getal
Meer lezenEigen wachtmuziek is mogelijk. Dit kan per wachtrij ingesteld worden. Dit kunnen ook meerdere fragmenten zijn.
Meer lezenDoor gebruik te maken van Twinning koppel je twee toestellen aan één intern nummer. Zo ben je beschikbaar met verschillende devices, bijvoorbeeld vast en softphone.
Meer lezenBij binnenkomst krijgt de beller te horen 'Welkom bij uw bedrijf' U wordt doorverbonden met een beschikbare medewerker. Dit fragment kun je eenvoudig zelf of laten inspreken.
Meer lezenInternet of stroomstoring? Wanneer de telefoontoestellen offline zijn worden de gesprekken bijvoorbeeld op je mobiele telefoon afgeleverd.
Meer lezenBepaalde bellers blokkeren? Of een geluidsfragment af laten spelen als deze bellen? Dit is mogelijk met de Caller ID Filters.
Meer lezenMet de CRM koppeling is het mogelijk om het telefoonnummer van de beller te laten openen in het CRM pakket.
10Telecom is volop in ontwikkeling, houd deze pagina goed in de gaten voor nieuwe functionaliteiten. Toch behoefte aan specifieke functionaliteiten, laat het ons weten!