Veel inkomende oproepen te verwerken? Gebruik een wachtrij en klanten worden netjes opgevangen in deze wachtrij.
Keuzemenu
De bellers kunnen zelf een keuze maken om bij de juiste medewerker of afdeling terecht te komen.
Doorverbinden
Blind of met aankondiging doorverbinden naar interne en externe nummers.
Schakelaars
Schakelaars voeren bepaalde acties uit zoals de eerder gesloten melding activeren, voicemail aanzetten of doorschakelen naar 06?
Gespreksroutering
Automatisch het inkomende gesprek naar de juiste afdeling of medewerker doorzetten.
Doorschakelen
Wil je doorschakelen naar een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld een mobiel nummer of doorschakelen naar de voicemail?
Meldteksten
Meldteksten zelf inspreken en aanpassen is een fluitje van een cent. Alle meldteksten op één plek. Professioneel inspreken ook mogelijk.
Tijdschema
Met de tijdschema's bepaal je zelf wanneer je bereikbaar bent, er doorgeschakelt moet worden of de voicemail geactiveerd moet worden.
Vakantiemeldingen
Een vakantiemelding voor de zomervakantie of kerstvakantie afspelen? Dit is mogelijk en kan vooraf ingesteld worden
Statusinformatie
Collega al weer beschikbaar? Met de statusinformatie hou je bij we er bereikbaar en in gesprek zijn. Met BLF knoppen is het zichtbaar in één oogopslag.
Softphone
Geen fysieke VoIP telefoontoestellen, maar via een app op een computer of smartphone? Of een combinatie van vaste toestellen en een applicatie?
Pickup groepen
Gesprekken aannemen van collega’s, binnen afdelingen of andere telefoontoestellen is mogelijk met de juiste rechten.
Gespreksopname
Gesprekken kunnen worden opgenomen en zijn naderhand te beluisteren, ideaal voor trainingsdoeleinden.
Rapportages
Precies zien wie er allemaal hebben gebeld of zijn gebeld en op welk tijdstip? Via de rapportages eenvoudig is dit eenvoudig te achterhalen.
Vergaderboxen
Met meerdere mensen (of externe organisaties) tegelijkertijd bellen? Dit is mogelijk door middel van een vergaderbox.
Fax naar e-mail
Ontvang je nog faxen? Maak dan gebruik van onze fax2mail oplossing. Inkomende faxen worden verstuurd naar een opgegeven e-mailadres. Zo heb je geen faxapparaat meer nodig
Intercom/paging
Meerdere toestellen laten rinkelen en een boodschap afspelen kan door de intercom functie. Kan zeer handig zijn bij calamiteiten.
Bedrijfstelefoonboek
Een bedrijfstelefoonboek voor alle contactpersonen en/of organisaties.
Click2Call
Via een sneltoets of muisklik snel kunnen bellen.
Hotdesking
De medewerkers kunnen indien gewenst zelf inloggen op een telefoontoestel. Met name geschikt voor kantoren met flexplekken en thuiswerkers.
Meeluisteren
Met een medewerker tijdens een gesprek live meeluisteren en/of influisteren. Kan handig zijn voor trainingsdoeleinden.
Voicemail naar e-mail
Als er een voicemailbericht is ingesproken door de beller, kan deze eventueel als bijlage verstuurd worden naar een e-mailadres.
Oproepen parkeren
Oproepen parkeren, zodat een andere afdeling deze aan kan nemen.
Snelkiesnummers
Snel een telefoonnummer bellen? Dat kan door gebruik te maken van snelkiesnummers. In plaats van het hele nummer te draaien kies je een makkelijk te onthouden getal
Wachtmuziek
Eigen wachtmuziek is mogelijk. Dit kan per wachtrij ingesteld worden. Dit kunnen ook meerdere fragmenten zijn.
Twinning
Door gebruik te maken van Twinning koppel je twee toestellen aan één intern nummer. Zo ben je beschikbaar met verschillende devices, bijvoorbeeld vast en softphone.
Fallback
Internet of stroomstoring? Wanneer de telefoontoestellen offline zijn worden de gesprekken bijvoorbeeld op je mobiele telefoon afgeleverd.
Caller ID Filters
Bepaalde bellers blokkeren? Of een geluidsfragment af laten spelen als deze bellen? Dit is mogelijk met de Caller ID Filters.
CRM koppeling
Met de CRM koppeling is het mogelijk om het telefoonnummer van de beller te laten openen in het CRM pakket.
WebRTC
Bellen via de browser van je computer.
AI transcriptie
Ervaar de gemak van AI transcriptie. Ontvang gedetailleerde gespreksverslagen direct in je inbox.
AI Keuzemenu
AI keuzemenu biedt een slimme, innovatieve oplossing die het traditionele keuzemenu vervangt door spraakherkenning.
API
Een API maakt automatisering en integratie mogelijk tussen systemen, waardoor processen sneller en efficiënter verlopen.
Webhooks
Stel eenvoudig webhooks in om automatisch acties te activeren en gegevens te verzenden bij specifieke triggers, zoals inkomende of gemiste oproepen.
AI premium geluidsfragmenten
AI premium geluidsfragmenten bieden kristalheldere audio van ongeëvenaarde kwaliteit, direct inzetbaar in je hosted telefonie centrale voor een professionele uitstraling.
WhatsApp Business
Koppel je vaste zakelijke nummer aan WhatsApp Business met 10Telecom voor een professionele uitstraling, optimale bereikbaarheid en duidelijke scheiding tussen werk en privé.