Zakelijke Telefonie, Jouw Stijl: VoIP Flexibiliteit op Maat

Ervaar moeiteloze communicatie en ongekende flexibiliteit met onze geavanceerde VoIP-oplossing. Ontdek de vele voordelen van onze service, waaronder:

  • De kracht van een eersteklas telefooncentrale gecombineerd met de toegankelijkheid van internetbellen
  • Naadloze bereikbaarheid op maat, afgestemd op jouw unieke wensen
  • Een scala aan functies die jouw communicatie naar een hoger niveau tillen
  • Zakelijke abonnementen tegen de meest concurrerende prijzen

Kies voor onze VoIP-service en ervaar zelf hoe moeiteloze communicatie eruitziet!

  • 18 jaar VoIP aanbieder
  • Aangesloten binnen 1 werkdag
  • Persoonlijke onboarding

Telefooncentrale met maximale bereikbaarheid

Als ondernemer wil je altijd bereikbaar zijn, op een manier die bij jou past. Zonder beperkingen, én zonder onnodig veel geld te betalen voor allerlei toeters en bellen die je niet gebruikt. Met onze maatwerk VoIP-oplossing TRiNG richt je jouw bereikbaarheid naar wens in. Lekker eenvoudig als je zzp’er bent. En van alle gemakken voorzien als je mkb’er bent. Maak slim gebruik van onze professionele telefooncentrale met 30+ handige functies.

TRiNG

Overal bereikbaar op de manier waarop JIJ dat wil

Met onze speciale web-applicatie (de WebRTC Client) bel je via je favoriete browser. Zo kun je overal ter wereld bellen en gebeld worden door je klanten. Én je hoeft niet per se te investeren in de aanschaf van VoIP-toestellen. Met één druk op de knop bel je je collega’s, of relaties met wie je veel contact hebt. Jij bepaalt bij 10Telecom zelf hoe je bereikbaar wilt zijn, dat is keuzevrijheid.

Kies zelf welk VoIP-toestel je gebruikt

Op onze telefooncentrale kun je alle draadloze en vaste VoIP-geschikte toestellen aansluiten. Ideaal als je al VoIP-toestellen hebt en nog geen nieuwe wil aanschaffen. Zeker merken als Yealink en Gigaset laten zich eenvoudig configureren op onze telefooncentrale. Heb je nog geen VoIP-toestellen of zijn de oude aan vervanging toe? Dan helpen we je graag de juiste keuze maken. Bekijk hier de toestellen waar wij de beste ervaringen mee hebben.

Klanten beoordelen ons met een 9.5

  • 10 / 10
    Tevreden
    Tot nu toe erg tevreden. Nog weinig in gebruik, maar service werkt prima dus gaan in toekomst volledig over op VOIP.
  • 9 / 10
    Goede service
    Bij Pure Energie vinden we het ontzettend belangrijk dat we altijd bereikbaar zijn voor onze klanten, via de kanalen die zij zelf verkiezen. Veel van onze klanten geven de voorkeur aan telefonisch contact, omdat dit vaak de duidelijkste manier is om hun behoeften over te brengen en het soms gewoon prettig is om een stem te horen. Daarom waren we op zoek naar een betrouwbare partner die ons kon helpen onze servicebelofte waar te maken. Al snel kwamen we in gesprek met 10 Telecom en kozen we voor hun Tring-oplossing. 10 Telecom heeft ons uitstekend geholpen. Sommige afdelingen binnen ons bedrijf hadden behoefte aan een flexibele oplossing en hebben nu een softphone op hun mobiel geïnstalleerd. Onze klantenservice is nu goed bereikbaar via WebRTC, zowel op kantoor als thuis. De overgang verliep soepel en alle kleine hick-ups werden snel opgelost dankzij de gedreven inzet van Michael en Bram. We maken nu enkele maanden gebruik van Tring en zijn zeer tevreden. Vooral de dienstverlening van 10 Telecom springt er voor ons echt uit.
  • 10 / 10
    Prettige samenwerking
    We hebben 10telecom ingezet voor een maatwerk oplossing. Hierbij wordt goed meegedacht in de mogelijkheden en is een maatwerk API voor ons ontwikkeld. We zijn erg tevreden over de diensten!
  • 10 / 10
    Goede service, en de telefoondienst werkt zoals gewenst
    Ik ben blij met deze dienst, hij werkt goed.
  • 10 / 10
    Overgang snel en perfect geregeld
    Nadat ons nummer geporteerd is heeft de klantenservice ons snel en in korte tijd geholpen onze toestellen gekoppeld te krijgen en alles werkte binnen het tijdsbestek van 1 uur.
  • 10 / 10
    Snel geholpen door aardig personeel.
    Super snelle service.
  • 9 / 10
    Top ervaring met 10Telecom!
    Mijn ervaringen met 10Telecom zijn zeer goed. Sinds we overgestapt zijn naar hen hebben we geen problemen meer met onze telefonie. Werkt dit heel prettig en snel en worden we altijd direct geholpen bij vragen of opmerkingen.
  • 10 / 10
    Geweldige Service, prestatie, klantvriendelijkheid.
    Als bedrijf is het van groot belang alles goed op orde te hebben. Dat begint bij de denkwijzen, Klant is koning en sta garant voor je product. Daarom is de Service nou juist ze belangrijk die 10Telecom je kan bieden. Zie het al een verlengstuk van je onderneming. Sparklesync kan dan ook met trost zeggen ga ervoor. 10Telecom, Super bedankt voor de fijne ondersteuning die jullie ons elke maand weer bieden met een glimlach. Ga zo door. Met vriendelijke groet, Sparklesync.nl Flexyhosting.com en onlinegraveren.nl
  • 10 / 10
    Goed en tot in de puntjes geregeld
    Afgelopen week zijn we overgegaan van een andere 3CX provider naar 10Telecom. Dit alles na advisering van de partij die bij ons het netwerkbeheer doet. Dat was een goede suggestie. Alles goed van te voren doorgesproken en afspraken gemaakt wanneer we over zouden gaan. Echt goed geregeld en eigenlijk zonder downtijd over en alles werkt direct. Heerlijk om op zo'n bedrijf te kunnen terugvallen. Een dikke 10 !
  • 10 / 10
    Fijne samenwerking en alles in goed overleg
    10Telecom overlegt goed wat de wensen zijn en beoordeelt hoe dit het beste gerealiseerd kan worden. Ze hebben veel contact voor en tijdens de overstap en hebben er samen met ons voor gezorgd dat alles snel en moeiteloos verliep. Ook na de overstap zijn de medewerkers van 10Telecom altijd bereid om te helpen bij vragen.

Zakelijke gesprekken op je smartphone

Met onze Softphone-app voor Apple en Android ben je altijd bereikbaar via je smartphone. Je ziet hierop zelfs of je collega beschikbaar is wanneer je hem of haar wil bellen. Gaat je bedrijf vandaag eerder dicht? Zet letterlijk de knop om en je bent tijdelijk gesloten. Gebruik je een bedrijfstelefoonboek op je centrale? Dan kun je die ook binnen deze app gebruiken, zodat je niet telkens hoeft te zoeken naar je contacten.

Makkelijk te koppelen met je CRM of ERP-systeem

Het leven van een ondernemer wordt een stuk eenvoudiger als de telefooncentrale en het CRM- of ERP-systeem aan elkaar gekoppeld zijn! Want hoe handig is het als een relatie belt, en de klantkaart van die relatie opent meteen? Goed nieuws: we kunnen onze centrale aan meer dan 100 verschillende CRM- en ERP-pakketten koppelen. Vraag vooral naar alle mogelijkheden!

VoIP bellen met Microsoft Teams

Vergaderen, chatten en content delen via Microsoft Teams is razend populair. En ook VoIP-bellen via Teams is mogelijk. Door de telefooncentrale en Teams te koppelen (doen we graag voor je), voegen we de functionaliteiten van Teams samen met die van de telefooncentrale. Je kunt dan bellen en gebeld worden op je zakelijke nummer via de Teams Client op je computer, de Teams App op je smartphone of via een vast telefoontoestel dat geschikt is voor Teams. En alle apparaten kunnen gelijktijdig gebruikt worden.

Mobiele telefonie zoals jij dat wil

Kies je voor mobiel bellen via 10Telecom? Dan profiteer je van het betrouwbare mobiele netwerk van KPN of Vodafone, maar dan mét alle extra functionaliteiten die ons eigen telefonieplatform biedt!

Met de vast-mobiel mogelijkheid wordt je mobiele nummer een aansluiting op je telefooncentrale en ben je intern bereikbaar voor je collega’s. En je bepaalt zelf welk afzendnummer (vast of mobiel) iemand op zijn display ziet.

Tarieven

Hulp nodig? Bel 088 10 14 510

1 t/m 9 gebruikers

€7,50 per gebruiker per maand

Bestel Direct!

10 of meer gebruikers

€5,00 per gebruiker per maand

Bestel Direct!

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons