Blog

TripleSupport professionaliseert zijn eigen telefonie omgeving en dat van partners via onze hosted telefonie oplossing

Waarin is jouw bedrijf gespecialiseerd?

Wij zijn een marketing cq platform bedrijf wat vooral actief is in de dienstverlenende sector en dan met name de schoonmaak gerelateerde diensten. Voor ons netwerk van aangesloten partners verzorgen wij ervoor dat ze leads ontvangen. Tevens bieden wij ondersteunende diensten zoals back office of front office werkzaamheden.

Waarom wilden jullie een nieuwe telefooncentrale?

De keuze voor een telefooncentrale was vooral voor de professionele uitstraling van ons bedrijf. Voor ons netwerk van partners is het belangrijk dat alle telefoontjes automatisch op de juiste plaats terecht komen. Met de huidige voorzieningen werkt dit vlekkeloos.

Wat was voor jullie het allerbelangrijkst bij het kiezen van een nieuwe telefooncentrale?

Gemakkelijk in gebruik. En de mogelijkheid om zelf kleine zaken te kunnen aanpassen. En in ons geval het kunnen monitoren of alle telefoontjes op de juiste plaats komen. Dit laatste werkt erg goed met de overzichtelijke statistieken in de software.

Waarom kozen jullie voor TRiNG, de telefooncentrale van 10Telecom?

Het prettige persoonlijke contact. En de service die verleent wordt. Kleine zaken worden gewoon ingeregeld in de centrale zonder extra kosten.

In vraag 2 heb je de oude situatie omschreven. Hoe ziet de nieuwe situatie eruit?

We zijn goed bereikbaar. En alle inkomende gesprekken worden direct afgeleverd bij de juiste partner die bij ons netwerk zijn aangesloten.

Hoe is de implementatie verlopen? Hoe hebben jullie dit ervaren?

Persoonlijk, soepel en vlot.

Waar zijn jullie het meest blij mee in de samenwerking met 10Telecom?

De service. Het persoonlijk contact. Maar ook de gebruiksvriendelijkheid van de software.

Zou je ons aanbevelen aan andere bedrijven en ondernemers?

Wij zouden jullie zeker aanbevelen bij andere bedrijven.

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons