Veelgestelde vragen

Hoe lang ben ik niet bereikbaar met de overstap?

Gelukkig blijf je tijdens een overstap naar VoIP altijd bereikbaar. Jij en jouw klanten zullen hier niets van merken. Zelfs als je van een andere VoIP aanbieder overstapt naar ons, blijf je áltijd bereikbaar en kunnen je klanten je nummer altijd blijven gebruiken.

Waar moet ik verder opletten bij een overstap?

Bij een overstap van provider waarbij je je eigen nummer meeneemt, moet je goed kijken wat de opzegtermijn is van je huidige provider. Denk eraan dat je bij het behouden van je nummer wel een nummer portering moet aanvragen. Dit duurt maximaal 48 uur. Daarna heb je 90 dagen bedenktijd voordat je nummer definitief over gaat naar 10telecom.  

Meer weten?

In onze kennisbank hebben we verschillende artikelen waarin we uitleggen hoe VoIP werkt en uit welke onderdelen VoIP allemaal bestaat. Zoek je bijvoorbeeld meer informatie over een nummerportering of ben je eigenlijk benieuwd welke zakelijke abonnementen we voor je hebben? Klik verder of stuur ons een mail voor meer informatie!

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons