Blog

Klantverhaal Esmero

Esmero bespaart tijd en geld met de diensten van 10Telecom

Esmero biedt een uitgebreid scala aan hostingdiensten, variërend van domeinregistratie en webhosting tot mobiele apps en VPS. Henri, CEO van het bedrijf, legt uit: ‘Esmero is Spaans voor ontzorgen, en dat is precies waar wij voor staan. Wij gaan verder waar anderen stoppen. Onze diensten zijn divers en we streven ernaar dat alles wat met hosting te maken heeft, vlekkeloos verloopt. Bovendien hanteren we een rechttoe rechtaan aanpak – een visie die we ook terugzien bij 10Telecom.’

Korte lijntjes

De telefonie van Esmero is altijd al georganiseerd via 10Telecom. Henri: ‘We zijn een van hun oudere klanten en hebben nooit gezocht naar andere oplossingen: wat goed is, moet je behouden. Het persoonlijke contact met 10Telecom is goud waard. Als je belt, krijg je geen eindeloos keuzemenu; je hebt meteen iemand aan de lijn. Inmiddels ken ik iedereen daar persoonlijk. Ik kan Erwin gewoon een appje sturen en dan wordt het geregeld. Zo zijn wij ook; als je ons belt, weet iedereen ervan. Het is één aanspreekpunt en rechttoe rechtaan. Zolang je dat contact hebt, zoek je niet naar een ander.’

Hulp op maat

‘Vorige week kreeg ik een nieuwe telefoon en mijn nummer was nog niet geregistreerd. 10Telecom loodste me erdoorheen en binnen vijf minuten was het opgelost. Gelukkig hebben we niet veel ondersteuning nodig omdat we zelf technisch zijn. We maken gebruik van TRiNG, Softphone en de AI-functie voor gespreksverslagen. 10Telecom gaat altijd met de tijd mee en zit niet stil. Dankzij de AI-functie zie je meteen waarom iemand belt, wat bijvoorbeeld helpt om onze website te verbeteren. Als we zien dat mensen vaak bellen om dezelfde vraag te stellen, integreren we dat in onze FAQ. We hoeven geen gesprekken terug te luisteren; we hoeven er enkel overheen te scannen en krijgen een samenvatting. Dat bespaart een boel tijd, en tijd is geld.’

Toekomstplannen

We hebben al een tijdje in ons hoofd om een partner te worden van 10Telecom,’ vervolgt Henri zijn verhaal. ‘We hebben zelf namelijk ook veel IT-klanten en mkb’ers die VoIP-diensten nodig hebben. Soms dragen we klanten aan hen over. We denken aan een koppeling met ons eigen systeem zodat wanneer iemand belt, je meteen hun tickets ziet en de klantkaart opent. De mogelijkheid is er al, we moeten alleen een programmeur inzetten om het op te zetten. Dat zou nog meer tijd besparen.’

Kern van de samenwerking

‘Het persoonlijke contact,’ benadrukt Henri. ‘Dat is het allerbelangrijkst, en dat bieden wij ook aan onze klanten. Als een klant belt, moet iets meteen opgelost kunnen worden zonder te schakelen. Bel je een grote provider met een probleem, dan krijg je een student aan de lijn en word je van het kastje naar de muur gestuurd. Bij 10Telecom is dat niet zo; je hebt meteen iemand die je helpt, en dat waardeer ik enorm.’

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons