Veelgestelde vragen

Wat te doen bij storing

  1. Controleer of er bij 10Telecom een storing gaande is, dat kan op deze pagina. Als dit niet het geval is, ga door naar stap 2.
  2. Controleer je internetverbinding.
    • Is de internetverbinding online? Herstart dan als eerste de internet router, door het herstarten worden buffers en caches geleegd en worden er nieuwe verbindingen tot stand gebracht. Wanneer de router is herstart ga dan door naar stap 3.
    • Is er geen internetverbinding? Neem dan contact op met de internetprovider, als de internetverbinding weer werkt, ga dan naar stap 2.
  3. Herstart de tussenliggende apparatuur zoals netwerkswitches. Door het herstarten worden buffers en caches geleegd en worden er nieuwe verbindingen tot stand gebracht.
  4. Herstart de telefoontoestellen en/of basisstations; wanneer de telefoontoestellen worden herstart, gaan deze een nieuwe verbinding maken met de telefooncentrale.
  5. Controleer of je weer bellen en gebeld kan worden.
  6. Ervaar je nog steeds problemen? Neem dan contact op met 10Telecom support.

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons