Veelgestelde vragen

Hoe werkt VoIP precies?

Met de VoIP telefooncentrale van 10Telecom profiteer jij van de lusten en niet de lasten van een zeer geavanceerde telefooncentrale. Met het grootste gemak schakel je nummers door naar jouw mobiele telefoon, zet je klanten in de wachtrij als alle medewerkers in gesprek zijn, maak je een eigen keuzemenu of beantwoord je vanuit huis inkomende gesprekken van een collega op kantoor. Je kunt zelfs instellen dat elke vrijdagmiddag tussen 15:00 en 17:00 uur alle inkomende gesprekken van een bepaald nummer worden doorgeschakeld naar jouw mobiele telefoon. Dit alles regel je zelf met het grootste gemak via TRiNG.

De voordelen van VoIP zijn eindeloos. Met een virtuele telefooncentrale bespaar je op een flink aantal zaken. Denk aan apparatuur, licenties en vaak kostbare onderhoudscontracten. En dan hebben we het nog niet eens over de belkosten, die stukken lager liggen. Meer mogelijkheden en ook nog eens goedkoper bellen. Klinkt goed, nietwaar?

Meer weten?

In onze kennisbank hebben we verschillende artikelen waarin we uitleggen hoe VoIP werkt en uit welke onderdelen VoIP allemaal bestaat. Zoek je bijvoorbeeld informatie over de werking van jouw Cloud Telefooncentrale of ben je eigenlijk benieuwd hoe je VoIP belt via je laptop? Klik verder of stuur ons een mail voor meer informatie!

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons