Veelgestelde vragen

Hoe snel kan ik overstappen / verhuizen

Dit kan erg snel geregeld worden. Wel zijn er een paar dingen om rekening mee te houden. Waar moet je op letten bij het verhuizen van het telefoonnummer?

  • Lopende contracten

    Belangrijk om te weten is of je nog een lopend contract hebt bij je huidige provider. Is dat het geval? Informeer dan naar de voorwaarden om het contract te ontbinden.
  • Oude abonnement nog niet opzeggen

    Let op dat je het huidige abonnement niet opzegt. Wacht hiermee tot het telefoonnummer overgezet is naar de nieuwe provider, om te voorkomen dat het telefoonnummer te vroeg wordt opgezegd.

  • Is het netwerk geschikt voor VoIP?

    Heb je al VoIP toestellen dan kun je er vanuit gaan dat het netwerk geschikt is. Mocht dit niet zo zijn dan is het belangrijk om dit eerst door ons te laten controleren.

Is alles geregeld en staat je nieuwe centrale bij ons klaar? Dan kun je vaak dezelfde dag nog verhuizen.

Meer weten?

In onze kennisbank hebben we verschillende artikelen waarin we uitleggen hoe VoIP werkt en uit welke onderdelen VoIP allemaal bestaat. Zoek je bijvoorbeeld informatie over de cloud telefooncentrale van 10telecom of ben je eigenlijk benieuwd naar cloud telefonie? Klik verder of stuur ons een mail voor meer informatie!

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons