Blog

De Schakel Huishoudelijke Hulp flexibeler en beter bereikbaar door te bellen via onze smartphone app

Waarin is jouw bedrijf gespecialiseerd?

De Schakel Huishoudelijke Hulp biedt meer dan alleen ondersteuning in het huishouden vanuit de WMO. Onze huishoudelijke hulpen kijken echt naar onze cliënten, hoe het met ze gaat en bouwen een band met hen op. We staan bekend om snel te schakelen. Is er spoed hulp nodig? Dan regelen we dat! We staan voor onze cliënten en zorgen niet alleen voor een schoon en leefbaar huis, maar voor een schoon en leefbaar Thuis!

Waarom wilden jullie een nieuwe telefooncentrale?

Wij werken niet vanuit een gezamenlijk kantoor, maar we zijn vaak onderweg naar de cliënt. Dit zou betekenen dat je altijd twee telefoons bij je hebt, je privé en werktelefoon. Op zich te doen, maar niet heel handig. We hebben er voor gekozen dat je met je eigen telefoon kunt bellen en gebeld kunt worden, middels een app. Deze app is ook uit te schakelen als je vrij bent. Maar wat ook fijn is dat we een belschema konden opstellen, zodat de bereikbaarheidsdiensten makkelijk in te richten zijn. Ook is het mogelijk om de telefoon eerst naar medewerker A over te laten gaan en bij geen gehoor door te zetten naar persoon B. Hierdoor zijn we beter bereikbaar. Ook het doorverbinden naar een collega werkt eenvoudig en dat kan met losse mobiele nummers niet.

Wat was voor jullie het allerbelangrijkst bij het kiezen van een nieuwe telefooncentrale?

Beter bereikbaar zijn en gemak voor de collega.

Waarom kozen jullie voor TRiNG, de telefooncentrale van 10Telecom?

We hebben eigenlijk geen keuze aangeboden gekregen, maar het bevalt en het supportteam van 10Telecom richt alles goed voor ons in.

Hoe is de implementatie verlopen? Hoe hebben jullie dit ervaren?

10Telecom heeft alles voor ons ingericht. Het supportteam stelde de juiste vragen, zodat we meteen goede input konden leveren. Het advies van het supportteam was fijn en duidelijk. Hierdoor zijn we nu zeer goed bereikbaar.

Waar zijn jullie het meest blij mee in de samenwerking met 10Telecom?

Wat me opvalt aan 10Telecom is de snelheid waarin er gereageerd wordt. Meestal zijn de mailtjes binnen het uur beantwoord en de vraag ook al verwerkt. Dit werkt zeer prettig en geeft al het vertrouwen dat wanneer er iets misgaat, dit snel opgelost is. En dat alles tegen een zeer schappelijke prijs.

Is er iets in onze dienstverlening dat je aangenaam heeft verrast?

De snelheid van het supportteam. Alles is snel en adequaat opgelost of ingericht als we weer eens wat bedenken.

Heb je nog tips voor ons om onze service nog verder te verbeteren?

Niet van toepassing.

Zou je ons aanbevelen aan andere bedrijven en ondernemers?

De Schakel Huishoudelijke Hulp raadt 10Telecom zeker aan!

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons