Blog

BSS Solutions routeren inkomende oproepen op basis van werktijden

Waarin is jouw bedrijf gespecialiseerd?

BSS Solutions is een e-commerce agency dat zich heeft gespecialiseerd in het ontwikkelen, onderhouden, verbeteren en hosten van Magento webshops. Wij ontzorgen e-commerce ondernemers op het gebied van de technische ontwikkeling, waardoor zij zich kunnen richten op de groei van hun online business.

Waarom wilden jullie een nieuwe telefooncentrale?

Het is voor ons belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Met de uitbreiding van ons team volstond onze oude telefonie oplossing niet meer, waardoor we ons hebben georiënteerd op een nieuw systeem.

Wat was voor jullie het allerbelangrijkst bij het kiezen van een nieuwe telefooncentrale?

Uitstekende bereikbaarheid en heldere ontvangst. De lijn moet altijd werken en de interface moet eenvoudig in gebruik zijn zodat collega’s de routing eenvoudig kunnen aanpassen wanneer dit nodig is.

Waarom kozen jullie voor TRiNG, de telefooncentrale van 10Telecom?

Bij de keuze voor TRiNG hebben we een afweging gemaakt uit de aangeboden functionaliteiten, de bijbehorende kosten en ervaringen van andere gebruikers.

In vraag 2 heb je de oude situatie omschreven. Hoe ziet de nieuwe situatie eruit?

Met de komst van TRiNG hebben we een mooie stap gezet in het verbeteren van onze telefonische bereikbaarheid. Collega’s kunnen de routing van de telefonie eenvoudig aanpassen wanneer er bijvoorbeeld iemand met vakantie is.

Hoe is de implementatie verlopen? Hoe hebben jullie dit ervaren?

In het begin hebben we wel een aantal opstartproblemen gekend, omdat de verbinding met onze mobiele toestellen niet altijd goed functioneerde. Gelukkig is dit inmiddels opgelost en zijn we overall goed bereikbaar voor onze klanten.

Waar zijn jullie het meest blij mee in de samenwerking met 10Telecom?

Naast de uitgebreide mogelijkheden, is vooral de scherpe prijs voor ons van doorslag geweest bij de keuze voor TRiNG.

Is er iets in onze dienstverlening dat je aangenaam heeft verrast?

Tot op heden geen bijzonderheden.

Heb je nog tips voor ons om onze service nog verder te verbeteren?

Soms lijkt de lijn niet altijd stabiel en is de persoon aan de andere kant slecht te verstaan. Wanneer we vervolgens via de telefoonprovider bellen, is de lijn vaak wel zuiver.

Zou je ons aanbevelen aan andere bedrijven en ondernemers?

Ja.

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons