API
API’s bieden talloze mogelijkheden om diverse toepassingen te realiseren. Denk bijvoorbeeld aan het integreren van je telefoonboek met je CRM-systeem, het implementeren van Click2call-functionaliteit, of het uitlezen van statistieken.
Stel je voor dat alle contactpersonen in je CRM-systeem automatisch worden gesynchroniseerd met je telefoonboek. Via de API kunnen alle contactpersonen eenvoudig worden toegevoegd, zodat je altijd up-to-date informatie hebt.
Wil je Click2call integreren met je CRM-systeem? Met slechts één druk op de knop kun je direct bellen naar een contactpersoon, zonder dat je een nummer hoeft in te toetsen.
Ook statistieken uitlezen is eenvoudig met onze API. Je kunt gegevens zoals het aantal oproepen, oproepen per medewerker, en wachttijden in real-time uitlezen en deze informatie gebruiken om een dashboard te vullen of rapporten te genereren in je favoriete BI-tool.
Daarnaast kun je de planning van consignatie- of storingsdiensten automatiseren op basis van je Outlook-agenda. Wanneer je diensten plant in Outlook, kan deze informatie automatisch worden uitgelezen en via de API verwerkt worden.