Blog

Klantverhaal Jeroen van EnergieSlimAdvies

Met 10Telecom is EnergieSlimAdvies voorbereid op de toekomst

Als partner voor gepersonaliseerd advies op het gebied van duurzaamheid en energie-efficiëntie, is het voor Jeroen Muis van EnergieSlimAdvies belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor zijn klanten. Voorheen gebruikte hij zijn privénummer voor zakelijke communicatie, maar met de ondersteuning van 10Telecom heeft hij een professionaliseringsslag kunnen maken én is het bedrijf klaar voor de toekomst.

Advies en begeleiding

Drie jaar geleden richtte Jeroen zijn bedrijf EnergieSlimAdvies op, een onafhankelijk energieadviesbureau dat zich richt op consumenten en ondernemers die hun woning of bedrijfspand willen verduurzamen en daarbij behoefte hebben aan een objectief en grondig advies. Naast advies biedt het bedrijf een landelijk dekkend netwerk waarmee het gerenommeerde partners kan inschakelen om producten en diensten te leveren. Bovendien verzorgt het bureau begeleiding gedurende het hele verduurzamingsproces.

Scheiding tussen werk en privé

‘Ik startte met EnergieSlimAdvies als zzp’er, maar in de loop der jaren is het uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf met een eigen kantoor en zelfs een binnendienst-collega,’ vertelt Jeroen. ‘In het begin werden alle inkomende oproepen ’s avonds doorgeschakeld naar mijn privénummer. Maar naarmate het bedrijf groeide, werd dit steeds minder praktisch en professioneel. Ik wilde een duidelijke scheiding tussen werk en privé en een meer professionele uitstraling, dus ben ik gaan investeren in zakelijke telefonie.’

Eenvoudiger dan gedacht

‘Ongeveer een half jaar geleden heb ik verschillende telecombedrijven benaderd voor advies. Wat voor mij echt het verschil maakte, was de persoonlijke benadering van 10Telecom,’ vervolgt Jeroen. ‘Tijdens het gesprek met Erwin voelde ik direct een klik. Ik dacht dat maatwerk nodig zou zijn, maar Erwin legde uit dat hun oplossing, TRiNG, perfect paste bij mijn behoeften. Het bleek allemaal veel eenvoudiger dan ik had gedacht!’

Professionaliseringsslag

‘Sinds ik TRiNG gebruik, heb ik met EnergieSlimAdvies een professionaliseringsslag kunnen maken. Waar ik ook ben, ik ben altijd bereikbaar op mijn zakelijke 085-nummer. Of dat nu in de auto, op locatie of in het buitenland is. Wat ik ook erg fijn vind, is dat je gewoon je telefooncentrale kunt aanpassen aan de situatie. Stel, ik ben onverwachts niet bereikbaar, dan kan ik heel eenvoudig een omleiding of afwezigheidsmelding instellen. Dat gaat allemaal heel simpel via de app.’

Voorbereid op de toekomst

‘EnergieSlimAdvies blijft doorgroeien en ik vind het belangrijk dat mijn zakelijke telefonie daarop aansluit, dat mijn telefoonsysteem is voorbereid op de toekomst. We zijn onlangs officieel dealer geworden van HeatXL voor zowel de consument als de zakelijke markt. Ook zijn we sinds kort een officieel erkend leerbedrijf in de duurzaamheidssector, als één van de weinige in Nederland. Tevens hebben we een landelijke dienstverlening voor energielabels ontwikkeld, waarmee we bedrijven en particulieren binnen enkele werkdagen een energielabel kunnen aanbieden.’

Zo geregeld

Momenteel is Jeroen druk bezig om zijn team uit te breiden. ‘Het mooie van 10Telecom is dat alles daarvoor al gereed staat. Wanneer ik een nieuwe medewerker aanneem, is zijn mobiele telefoon binnen drie klikken aangesloten op de telefooncentrale en deelt hij ook mee in de belgroep. Het systeem is buitengewoon flexibel. Het verloopt allemaal zo soepel dat ik er nauwelijks meer naar hoef om te kijken. En als ik toch een vraag heb, word ik altijd snel en persoonlijk geholpen, waardoor ik me snel weer volledig kan focussen op mijn klanten.’

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons