Blog
Uitzendbureau het Ambacht heeft nu een alles-in-één communicatie oplossing door gebruik te maken van onze Microsoft Teams koppeling
Waarin is jouw bedrijf gespecialiseerd?
Wij van Uitzendbureau het Ambacht zijn een uitzendorganisatie die voornamelijk actief zijn in de bakkersbranche en in de transportsector. We zijn geboren in de bakkerij en spreken deze taal als geen ander.
Waarom wilden jullie een nieuwe telefooncentrale?
Thuis en flexwerken is vandaag de dag niet meer weg te denken, ook voor ons niet. Wij werken met Microsoft Teams en hebben hierin telefonie geïntegreerd middels TRiNG.
Wat was voor jullie het allerbelangrijkst bij het kiezen van een nieuwe telefooncentrale?
Bereikbaarheid en flexibiliteit, met één applicatie kunnen wij onze mail, agenda, documenten en telefonie beheren. Geen ingewikkeld gedoe, je opent Microsoft Teams waar je ook bent en je hebt alle tools voor handen.
Waarom kozen jullie voor TRiNG, de telefooncentrale van 10Telecom?
Omdat TRiNG een koppeling heeft met onze Microsoft Teams omgeving.
In vraag 2 heb je de oude situatie omschreven. Hoe ziet de nieuwe situatie eruit?
Goed, iedereen kan werken waar hij wil. Ook maken wij zelf mutaties in TRiNG betreft onze bereikbaarheid.
Hoe is de implementatie verlopen? Hoe hebben jullie dit ervaren?
Eenvoudig en snel.
Waar zijn jullie het meest blij mee in de samenwerking met 10Telecom?
Korte lijnen, je hoeft maar te bellen en je wordt vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.
Is er iets in onze dienstverlening dat je aangenaam heeft verrast?
Onze manier van werken sluit naadloos aan op de telefoniedienstverlening van 10Telecom.
Heb je nog tips voor ons om onze service nog verder te verbeteren?
Nee.
Zou je ons aanbevelen aan andere bedrijven en ondernemers?
Ja zeker.