Blog

10Telecom biedt ontzorging én vrijheid voor NOU

Nou is leverancier van printers, copiers, scanners en document solutions op grote schaal. Inmiddels hebben ze een kleine 40.000 machines staan in allerlei branches, variërend van ziekenhuizen, gemeentes en bouwbedrijven tot defensie, maar ook bij mkb’ers en eenmanszaken. ‘Onze dienstverlening stopt niet na de verkoop,’ vertelt Herman, teamleider van de servicedesk. ‘Na de levering hebben we vaak nog veel contact met de klant. Wij proberen dat contact altijd zo prettig mogelijk te maken voor de klant. Daarom hebben we ook een goed gevoel bij 10Telecom, omdat zij er net zo over denken.’

Altijd in beweging

‘We zitten nu ongeveer vier jaar bij 10Telecom’, begint Herman. ‘Daarvoor hadden we een oude, analoge telefooncentrale die werd beheerd door KPN. Daar ervaarden we regelmatig problemen mee. Als we iets wilden wijzigen, bijvoorbeeld een nummer dat een andere route moest lopen binnen het bedrijf, dan duurde dit heel lang en kwamen er altijd meer kosten bij dan voorzien. Heel vervelend, want ons bedrijf is voortdurend in beweging.’

Soepele overstap

‘We vinden het belangrijk, zo niet vanzelfsprekend, dat een telefooncentrale betrouwbaar is. Je moet altijd bereikbaar zijn en snel kunnen schakelen. Dat vinden wij ook heel belangrijk in onze eigen bedrijfsvoering. Daarom besloten we op zoek te gaan naar een andere aanbieder. Onze operationeel manager kende iemand die bij 10Telecom werkt, en zodoende hebben we contact gelegd. Na de demo waren we direct enthousiast en besloten we over te stappen. Die overstap was, na een goede voorbereiding van 10Telecom, in één dag geregeld. We zaten meteen volledig op de nieuwe centrale en alles werd netjes ingericht. Ook kregen we uitleg over hoe alles werkte. Heel fijn, want zo konden we meteen optimaal gebruikmaken van het systeem. Nu maken we gebruik van TRiNG en WebRTC, en al onze systemen zijn geïntegreerd.’

Flexibel

‘De flexibiliteit die we misten bij onze oude telecomaanbieder, hebben we gevonden bij 10Telecom. Dat is maar goed ook, want we hebben de afgelopen jaren een aantal partijen overgenomen. Nu hebben we één naam, één bedrijf en één backoffice. Daar komt natuurlijk heel wat bij kijken, ook op het gebied van telefonie. Maar de samenvoeging ging heel soepel. 10Telecom nam de nummers over en kende deze aan ons toe. Vervolgens kunnen wij met die nummers doen wat we willen.’

Nee is nooit een antwoord

‘Het fijne aan 10Telecom is dat we heel autonoom te werk kunnen gaan. Ze bieden altijd aan om te helpen, maar ik snap zelf de processen redelijk goed, dus meestal heb ik de hulp niet nodig. Wij kunnen de juiste nummers aan de juiste medewerkers en werkplekken koppelen, de extensies inrichten, evenals de wachtrijgroepen waar de collega’s in terechtkomen. Het is allemaal heel makkelijk in gebruik en je kunt alles precies inrichten zoals jij het wil. En als we wel ergens tegenaan lopen, dan zoekt 10Telecom altijd mee naar een oplossing. Nee is nooit een antwoord.’

Laatste artikelen

WebConnect: De slimme oplossing voor direct klantcontact

AI transcriptie: Concentreer je volledig op je telefoongesprekken

Het AI keuzemenu van 10Telecom: De toekomst van klantenservice

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons