VoIP Almere

Meer vrijheid en een betere bereikbaarheid, waar je ook bent. Overweeg jij over te stappen naar VoIP? Of bel je al met VoIP en ben je benieuwd wat het platform van 10Telecom je te bieden heeft? Dan vind je hier een handige overzicht hoe je eenvoudig en snel gebruikt kunt maken van VoIP telefonie in Almere.
Hoe jouw VoIP in Almere regelen?

Het kan onduidelijk zijn hoe je gebruik van VoIP kan maken in Almere en hoe je naar VoIP telefonie, van bijvoorbeeld 10Telecom, overstapt. Daarom hier een handige stappenplan.

Stap 1. Het VoIP-belplan

Een bel-plan omvat alle specifieke handelingen die plaats dienen te vinden als de telefoon over gaat. Denk daarbij aan het inrichten van wachtrijen, keuzemenu, het instellen van geluidsfragmenten bij afwezigheid en doorschakelingen naar mobiel.

Stap 2. Bestellen van VoIP-apparatuur

Voor telefoontoestellen, basisstations en accessoires werkt het 10Telecom-platform met bekende en internationale merken als Mitel, Aastra, Tiptel, Grandstream, Cisco, Snom, Siemens en Yealink.

Stap 3. VoIP-Configuratie

Het instellen van de VoIP omgeving is eenvoudig en snel te realiseren. 10Telecom helpt je met het porteren van telefoonnummers, configureren van apparatuur en instellen van de telefooncentrale. Optioneel is het natuurlijk mogelijk om meerdere (nieuwe) nummers af te nemen. Bijvoorbeeld een zakelijk 088- of een 036-nummer voor in Almere.

Stap 4. Telefoonnummer behouden?

Je wilt ongetwijfeld je huidige nummer behouden. Met het porteren worden de nummers overgezet naar de nieuwe VoIP-omgeving. Een verhuizing duurt hooguit twee weken. Uiteraard is het ook mogelijk om nieuwe telefoonnummers aan te schaffen.

Stap 5. Flexibel bellen en besparen via VoIP

Aangekomen bij stap 5 kun je nu op je telefoonkosten (tot soms wel 70%!) besparen en flexibel telefoneren. Daarnaast profiteer je van alle inbegrepen functionaliteiten zoals een online beheertool.

Hosted telefonie

De voordelen van VoIP zijn groot, zeker wanneer je hosted-telefonie inschakelt. Met een virtuele telefonie-omgeving hoef je niet te investeren in een eigen telefooncentrale. Bovendien komen de investeringen voor het onderhoud en beheer te vervallen. Er hoeft nooit een monteur bij je in Almere langs te komen. En dan hebben we het nog niet eens over de tarieven voor het bellen die veel lager uitvallen.

Ontdek vandaag nog VoIP van 10Telecom en vraag nu een offerte aan.

Gerbrand | 10telecom

Klanten beoordelen ons met een 9.5

  • 10 / 10
    Hele fijne partij om mee samen te werken
    Proactief, snel en betrouwbaar. Wij zijn blij met de samenwerking met 10Telecom
  • 9 / 10
    10 telecom doet wat het beloofy
    Prima, niets op aan te merken
  • 10 / 10
    Zeer goede service
    We zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden. Uitstekende service en zeer behulpzaam.. We kregen een andere telefooncentrale en ze hielpen ons perfect. Binnen no time werkte de centrale weer.
  • 10 / 10
    Zeer goede service!
    Goed bedrijf heeft verstand van zaken en goede service!
  • 10 / 10
    Solide dienst, uitstekende service!
    Wij gebruiken 10Telecom nu al meer dan 10 jaar met heel veel plezier. Ze leveren precies wat je hoopt van een professionele VoIP-provider: betrouwbare verbinding, heldere gesprekskwaliteit en razendsnelle support. Topservice van begin tot eind!
  • 9 / 10
    Betrouwbare service
    Snel en behulpzame leverancier
  • 10 / 10
    Geweldige service en goede samenwerking
    Altijd goed bereikbaar en goede service
  • 10 / 10
    Tevreden
    Tot nu toe erg tevreden. Nog weinig in gebruik, maar service werkt prima dus gaan in toekomst volledig over op VOIP.
  • 9 / 10
    Goede service
    Bij Pure Energie vinden we het ontzettend belangrijk dat we altijd bereikbaar zijn voor onze klanten, via de kanalen die zij zelf verkiezen. Veel van onze klanten geven de voorkeur aan telefonisch contact, omdat dit vaak de duidelijkste manier is om hun behoeften over te brengen en het soms gewoon prettig is om een stem te horen. Daarom waren we op zoek naar een betrouwbare partner die ons kon helpen onze servicebelofte waar te maken. Al snel kwamen we in gesprek met 10 Telecom en kozen we voor hun Tring-oplossing. 10 Telecom heeft ons uitstekend geholpen. Sommige afdelingen binnen ons bedrijf hadden behoefte aan een flexibele oplossing en hebben nu een softphone op hun mobiel geïnstalleerd. Onze klantenservice is nu goed bereikbaar via WebRTC, zowel op kantoor als thuis. De overgang verliep soepel en alle kleine hick-ups werden snel opgelost dankzij de gedreven inzet van Michael en Bram. We maken nu enkele maanden gebruik van Tring en zijn zeer tevreden. Vooral de dienstverlening van 10 Telecom springt er voor ons echt uit.
  • 10 / 10
    Prettige samenwerking
    We hebben 10telecom ingezet voor een maatwerk oplossing. Hierbij wordt goed meegedacht in de mogelijkheden en is een maatwerk API voor ons ontwikkeld. We zijn erg tevreden over de diensten!