Veelgestelde vragen

Hoe wordt de status uitgelezen?

De notificatie e-mails die worden verstuurd zijn onderdeel van een automatisch proces. Wij controleren continu de telefoontoestellen via een zogenoemde ‘Natted Qualification Ping’. Dit betekent dat wij een bericht naar het telefoontoestel sturen en binnen een aantal milliseconde een reactie verwachten van het telefoontoestel.

  • Ontvangen we binnen een aantal seconden een bericht van het telefoontoestel, dan is de verbinding van de telefooncentrale naar het telefoontoestel goed. (OK)
  • Ontvangen we pas veel later een bericht terug, dan is er een vertraging op de verbinding (Lagged).
  • Ontvangen we helemaal geen bericht terug, dan is het telefoontoestel onbereikbaar. (Unreachable)

Meer weten?

In onze kennisbank hebben we verschillende artikelen waarin we uitleggen hoe VoIP werkt en uit welke onderdelen VoIP allemaal bestaat. Zoek je bijvoorbeeld informatie over de werking van cloud telefonie of ben je eigenlijk benieuwd hoe een cloud telefooncentrale werkt? Klik verder of stuur ons een mail voor meer informatie!

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons