Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn afzendnummer wijzigen?

Dit kan via de Reach app. Hier volgen de instructies voor iOS en Android.

IoS

  • Stap 1
    Download de Coligo REACH app uit de App store.
  • Stap 2
    Open de Coligo REACH App en vul de gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op inloggen.
  • Stap 3
    Wanneer je bent ingelogd kan het verbruik, instellingen en eventuele voicemails ingezien worden.
    Let op: vraagt de app of je de bereikbaarheid wilt configureren op contacten of profielen, kies dan voor annuleren. 10Telecom heeft dit profiel al geconfigureerd.
  • Stap 4
    Wanneer de mobiel is gekoppeld met de telefooncentrale dan kan je via de app het profiel selecteren.
    Standaard zijn er twee profielen actief:
    1. Mobiel: via het profiel mobiel wordt uw mobiele nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken.
    2. Vast: via het profiel vast wordt uw vaste nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken. Het gesprek verloopt dan via de telefooncentrale.

Android

  • Stap 1
    Download de Coligo REACH App uit de Google Play Store.
  • Stap 2
    Open de Coligo REACH App en vul de gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op inloggen.
  • Stap 3
    Wanneer je bent ingelogd kan het verbruik, instellingen en eventuele voicemails ingezien worden.
    Let op: vraagt de app of je de bereikbaarheid wilt configureren op contacten of profielen, kies dan voor annuleren. 10Telecom heeft dit profiel al geconfigureerd.
  • Stap 4
    Wanneer de mobiel is gekoppeld met de telefooncentrale dan kan je via de app het profiel selecteren.
    Standaard zijn er twee profielen actief:
    1. Mobiel: via het profiel mobiel wordt uw mobiele nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken.
    2. Vast: via het profiel vast wordt uw vaste nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken. Het gesprek verloopt dan via de telefooncentrale.

Direct in contact?

E-mailsupport@10telecom.nl

Bel088 10 14 500

ChatMet ons