Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn afzendnummer wijzigen?
Dit kan via de Reach app. Hier volgen de instructies voor iOS en Android.
IoS
- Stap 1
Download de Coligo REACH app uit de App store.
- Stap 2
Open de Coligo REACH App en vul de gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op inloggen.
- Stap 3
Wanneer je bent ingelogd kan het verbruik, instellingen en eventuele voicemails ingezien worden.
Let op: vraagt de app of je de bereikbaarheid wilt configureren op contacten of profielen, kies dan voor annuleren. 10Telecom heeft dit profiel al geconfigureerd.
- Stap 4
Wanneer de mobiel is gekoppeld met de telefooncentrale dan kan je via de app het profiel selecteren.
Standaard zijn er twee profielen actief:- Mobiel: via het profiel mobiel wordt uw mobiele nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken.
- Vast: via het profiel vast wordt uw vaste nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken. Het gesprek verloopt dan via de telefooncentrale.
Android
- Stap 1
Download de Coligo REACH App uit de Google Play Store.
- Stap 2
Open de Coligo REACH App en vul de gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op inloggen.
- Stap 3
Wanneer je bent ingelogd kan het verbruik, instellingen en eventuele voicemails ingezien worden.
Let op: vraagt de app of je de bereikbaarheid wilt configureren op contacten of profielen, kies dan voor annuleren. 10Telecom heeft dit profiel al geconfigureerd.
- Stap 4
Wanneer de mobiel is gekoppeld met de telefooncentrale dan kan je via de app het profiel selecteren.
Standaard zijn er twee profielen actief:- Mobiel: via het profiel mobiel wordt uw mobiele nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken.
- Vast: via het profiel vast wordt uw vaste nummer mee gestuurd bij uitgaande gesprekken. Het gesprek verloopt dan via de telefooncentrale.