CRM-integratie

In jouw CRM-systeem bevinden zich alle contacten en relaties. Wanneer je gebeld wordt wil je natuurlijk snel kunnen zien of het een bestaande of nieuwe relatie is. Het zou nog fijner zijn dat je dan de relatiekaart kan openen en kan zien welke collega er eerder contact heeft gehad met deze relatie.

Door middel van de CRM-koppeling is er een koppeling tussen de telefooncentrale en het CRM-systeem, waardoor er snel bellerinformatie uitgewisseld kan worden bij zowel een inkomende als uitgaande oproep.

Alleen in Nederland zijn er honderden branche specifieke CRM-systemen welke allemaal op een eigen manier gekoppeld kunnen worden. Om al deze systemen te kunnen koppelen maken we gebruik van Bubble. Dit is een geweldig stukje software geschikt voor Mac & Windows welke de meeste CRM-systemen ondersteund en daarbij tal van features biedt zoals het openen van de klantkaart, laatste contactpersoon met contactmoment, e-mail sturen tijdens oproep en nog veel meer.

Wanneer er nog geen koppeling is met jouw CRM, kan deze tegen minimale kosten op korte termijn op de roadmap geplaatst worden.

Afbeelding koppeling TRiNG en CRM integratie

Meer weten?

Wij vertellen je graag alles over onze CRM-integratie met VoIP telefonie.

Advies over telefonie?

"*" geeft vereiste velden aan

Liever bellen? 088 10 14 500