Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Top 8 ergernissen met zakelijk VoIP bellen

Waarom zou je overstappen naar een andere zakelijk VoIP leverancier? Nieuwe klanten van 10Telecom vragen we meestal wat de reden is van een overstap naar 10Telecom, hieruit is gebleken dat de onderstaande punten vaak ten grondslag liggen aan de overstap van VoIP leverancier. Ben je aan het overwegen om over te stappen, bekijk dan eens de pagina overstappen met zakelijke telefonie

1. Gebrek aan functionaliteiten

Je wilt kunnen zien of een collega in gesprek is? En maandagmorgen van 8 tot 10 in de onevenweken een aankondiging dat het bedrijf minder bereikbaar is dan normaal, gevolgd door een doorschakelen naar 06, maar alleen als toestel 200 in gesprek is. Dit zijn enkele voorbeelden van voorwaarden (condities) die bij sommige telefooncentrales lastig of zelfs helemaal niet in te stellen zijn. Of nog erger, je moet er maandelijks extra voor betalen!
Gelukkig zijn dit bij 10Telecom standaard functies en vanzelfsprekend kunnen deze snel geregeld worden. Bij 10Telecom is dit geen enkel probleem.

2. Moeilijk zelf te regelen

Sommige telefooncentrales laten zichzelf lastig instellen of uitlezen. Hieronder enkele voorbeelden:
Je wilt zelf snel even een doorschakeling maken naar mobiel of even een bijzonder gesloten geluidsfragment met voicemail instellen voor een feestdag.
En het nummer van de klant die gister belde vergeten te noteren, daarom nog even checken wat het telefoonnummer was van die klant. Vanmiddag toch eerder onderweg en daarom snel het nummer even doorschakelen naar mobiel om bereikbaar te zijn. Dit zijn standaard zaken die je bij 10Telecom eenvoudig kan regelen.

3. Slechte geluidskwaliteit

Wat is er nog vervelender dan slechte geluidskwaliteit in de vorm van haperingen of robotachtige stemmen tijdens een zakelijk telefoongesprek. Het is erg vervelend dat je aan je klanten moet doorgeven dat je hem of haar niet goed kunt verstaan. De oorzaak hiervan ligt vaak in het lokale computer netwerk of de internetverbinding. Maar om te achterhalen waar dit precies ligt is vaak een specialistisch onderzoek benodigd. 10Telecom heeft jarenlange ervaring met het analyseren, pinpointen en oplossen van dit soort vervelende hardnekkige problemen.

4. Weinig of slechte service

Als het gaat om ondersteuning en de bediening van onze klanten gaat, of je nou een grote of kleine organisatie bent, gaat 10Telecom verder waar anderen stoppen. Wat betekent dit in de praktijk? Nou, we denken graag mee in de meest geschikte oplossing want ontzorgen doen we graag.
We verkopen liever een nee dan het doen van een loze belofte en een ongelukkige klant. Telefonisch zijn we elke werkdag bereikbaar en ‘s avonds en in het weekend is er altijd een storingsdienstmedewerker beschikbaar. Op e-mails reageren we gemiddeld binnen een halve werkdag.

5. Onbereikbaarheid van telefoonnummer

Help! Het telefoonnummer van de zaak is onbereikbaar?!
Problemen met de bereikbaarheid van het telefoonnummer van de zaak is erg vervelend. Klanten krijgen een in gesprek toon te horen of erger nog, helemaal niets. Dit kan verschillende oorzaken hebben en 10Telecom zorgt er van te voren voor dat er al een noodplan klaarstaat. Wanneer er bijvoorbeeld een internetstoring is zorgen we ervoor dat er automatisch wordt doorgeschakeld naar een fallback nummer

6. Onvoldoende informatie beschikbaar

Je wilt weten hoeveel en hoevaak je gebeld wordt door klanten? Hoeveel er gebeld wordt naar klanten? Of medewerkers in gesprek zijn en wat de gemiddelde wachttijd is van bellers? Deze gegevens kunnen bij 10Telecom allemaal uit de systemen gehaald worden zodat er met deze gegevens geanticipeerd kan worden op de dagelijkse bedrijfsvoering.

7. De kloof tussen de techniek en de praktijk

Als het gaat over de ‘duizend-en-één mogelijkheden’ van zakelijk voip bellen kan in het stukje techniek wat onduidelijkheid en mogelijk onbegrip onstaan. Bij 10Telecom vertalen we het vakjargon naar begrijpelijk taal voor iedere klant. Daarnast kunnen we tegenwoordig het belplan visueel laten zien met de visuele weergave van het belplan.

8. Gebrek aan integratie mogelijkheden met zakelijk VoIP bellen

Tegenwoordig is zakelijk voip bellen meer dan ‘alleen’ een toestel welke gaat rinkelen als je gebeld wordt. Laten we een aantal noemen; je wilt weten hoe vaak er gebeld wordt; er moet een pop-upje verschijnen met de bedrijfsnaam; de duur van het gesprek moet vastgelegd worden in het CRM pakket en daarnaast wil je het gesprek ook kunnen categoriseren. 10Telecom maakt gebruik van een universele koppeling waarmee praktisch elk pakket gekoppeld kan worden.