Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Rapportages

Onze telefooncentrales bieden verschillende mogelijkheden op het gebied van rapportages. Het is mogelijk om in te loggen op de centrale en de rapportages te raadplegen. In een overzicht is te zien wie er gebeld heeft op welk tijdstip en hoe lang het gesprek geduurd heeft. Dit kan erg handig zijn als je vergeten bent welk telefoonnummer er net gebeld heeft. Ook is zichtbaar hoeveel er totaal gebeld is en welke kosten hieraan verbonden zijn. Als er gebruik gemaakt wordt van een keuzemenu of een wachtrij is het mogelijk om te zien hoevaak een bepaalde keuze is gemaakt en hoe lang de bellers in de wacht hebben gestaan. Daarnaast kunt u ook statistieken zien over de medewerkers bijvoorbeeld welke medewerkers de meeste inkomende telefoontjes afhandelen.