Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Rapportages

De telefooncentrales van 10Telecom bieden verschillende mogelijkheden op het gebied van rapportages. Hierbij kan je inloggen op de centrale en de rapportages eenvoudig raadplegen. 

Met de rapportage functie kan je bijvoorbeeld een overzicht opvragen van alle bellers. Dit overzicht geeft weer wie er op welk tijdstip gebeld heeft en hoe lang het gesprek heeft geduurd. Wil je achterhalen met welk nummer er is gebeld? Dan kan je dit via deze functionaliteit eenvoudig zien. De rapportage functionaliteit houdt ook bij hoeveel er in totaal gebeld is en welke kosten hieraan verbonden zijn.

Maak je gebruik van een keuzemenu of een wachtrij? Dan is het mogelijk om te zien hoe vaak een bepaalde keuze is gemaakt en hoe lang de bellers in de wacht hebben gestaan. Tot slot kan je via deze functionaliteit ook statistieken opvragen over de medewerkers, bijvoorbeeld wanneer je wil zien welke medewerkers de meeste inkomende telefoontjes afhandelen.