Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Overstappen met zakelijke telefonie

Aan het oriënteren voor een nieuwe zakelijke telefonie oplossing? Wanneer je wilt overstappen met zakelijke telefonie helpen we je met onze overstapservice. We kunnen de bestaande telefoonnummers overnemen en zorgen ervoor dat je tijdens de overstap bereikbaar blijft.
De reden van overstappen kan uiteenlopen van lagere maandelijkse kosten, een behoefte naar meer functionaliteiten of de kwaliteit van de dienstverlening. Bij 10Telecom vragen we meestal even naar de aanleiding van het overstappen. Het totale plaatje is belangrijk voor de verwachting en ervaring van de dienst. Zijn er problemen met de internet of netwerkverbinding waardoor er slechte geluidskwaliteit ontstaat? Een overstap naar een andere zakelijke telefonie provider lost deze problemen niet automatisch op. Vraag 10Telecom om vrijblijvend advies. De meeste ergernissen met zakelijke telefonie onstaan hierdoor.

Bepaal de eisen en wensen

Voordat je de definitieve keuze maakt voor een nieuwe telefonieprovider is het verstandig om de eisen en wensen te inventariseren. Denk aan:

Welke nummers wil je behouden?
Hoeveel medewerkers gaan gebruikmaken van de telefoniedienst?
Hoe wil je bereikbaar zijn?
Zijn de telefoontoestellen geschikt of dienen deze vervangen te worden?
Welke functionaliteiten wil je gaan gebruiken? Denk aan openingstijden, voicemail, geluidsfragmenten en doorschakelingen.
Biedt de nieuwe provider CRM integratie aan?
Wil je gebruik gaan maken van Microsoft Teams?
Wil je mobiel ook bereikbaar zijn via de telefooncentrale? Zo ja, door middel van een ‘doorschakeling‘ of volledige vast-mobiel integratie?
Over hoeveel spraakkanalen wil ik beschikken (bij 10Telecom onbeperkt!)

Contract en algemene voorwaarden

De uitkomsten van onderstaande vragen zijn van toepassing wanneer je denkt aan een overstap, advies is om dit na te gaan.
-Controleer of er sprake is van een (langlopend) contract.
-Tot welke datum loopt het huidige contract?
-Welke mogelijkheden biedt de huidige leverancier tot het afkopen van het contract?
-Is het mogelijk om de huidige telefoonnummers door te schakelen naar de nieuwe provider?
-Wat is de opzegtermijn?
-Op welke datum kunnen de telefoonummers worden overgedragen naar de nieuwe provider?
-Als de telefoonnummers worden verhuist naar de nieuwe provider, wordt het abonnement dan automatisch stopgezet?
-Zijn er nog overige diensten die opgezegd worden bij het verhuizen van de telefoonnummers? (denk aan internet, fax, alarm)