Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Oproepen parkeren

Met oproepen parkeren is het mogelijk om bepaalde gesprekken te parkeren. Zie het als een parkeerplaats. Deze parkeerplaats bestaat uit een aantal plekken waar bellers geparkeerd kunnen worden. Een andere afdeling of een ander persoon kan deze gesprekken vervolgens weer van deze parkeerplaatsen aannemen.

Door middel van BLF lampjes of via Switchboard kunnen medewerkers zien dat er bellers geparkeerd zijn. Via switchboard kan een medewerker de geparkeerde oproep aannemen. Via een BLF knop kan het gesprek ook uit de parkeerplaats gehaald worden.

Als bepaalde gesprekken langer geparkeerd staan dan een bepaalde tijd kan er ingesteld worden dat dit gesprek doorverbonden moet worden met een medewerker of wachtrij. Dit wordt fallback  door middel van een time-out genoemd.

Het grote verschil met een wachtrij is dat medewerkers vanuit een wachtrij automatisch een gesprek toegewezen krijgen. Bij een oproep parkeerplaats moet de beller expliciet door de medewerker uit de parkeerplaats gehaald worden. De beller staat dan niet in de wacht bij de telefoon van de medewerker. Dit kan handig zijn in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld als de medewerker de beller wil doorverbinden met een persoon, en deze is in gesprek, dan is het handig om deze beller even te parkeren zodat als deze persoon weer beschikbaar is, de beller weer van de parkeerplaats kan halen.