Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Monitoring Service

10Telecom loopt voorop als het gaat om monitoring. We hebben gemerkt dat klanten het op prijs stellen dat we een oogje in het zeil houden. Hier hebben we onze service op ingericht en afgestemd. Proactief houden we 24 uur per dag in de gaten of de telefoontoestellen van alle klanten in verbinding staan met onze telefooncentrale en naar behoren functioneren. Indien er een internet- of een stroomstoring is waardoor de telefoontoestellen offline zijn, dan merken wij dit direct op en laten we dit weten. Zo ben je meteen op de hoogte en kun je tijdig maatregelen treffen om dit probleem zo snel mogelijk eventueel met onze assistentie op te lossen.

Wat te doen bij een internet- of stroomstoring?
Maak je vooral geen zorgen. Indien er een internet- of stroomstoring is waardoor de telefoontoestellen offline zijn, wordt er automatisch overgeschakeld naar een zogenoemde fallback  We zorgen er voor dat dit vooraf ingericht is. Als er dan een storing is, worden inkomende oproepen automatisch afgeleverd op een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld je mobiele telefoon.

Wat kost deze monitoring service?
Omdat ook deze service ons uniek maakt, kost dit niets extra en is dit inbegrepen bij het ZZP pakket en MKB pakket.