Ampersand advocatuur kiest voor betrouwbaarheid en is telefonisch bereikbaar via onze hosted telefonie oplossing

OVER JULLIE BEDRIJF

Waarin is jouw bedrijf gespecialiseerd?

Ampersand Advocatuur levert kwaliteit en maatwerk bij juridische vragen en procedures op het gebied van het arbeidsrecht en het ondernemingsrecht. Ampersand Advocatuur werkt landelijk voor vele, gevarieerde ondernemingen, is bekend met alle rechtbanken en gerechtshoven, en kan bogen op meer dan 20 jaar ervaring in het juridische veld.

OVER JULLIE UITDAGINGEN EN WENSEN QUA TELEFONIE

Waarom wilden jullie een nieuwe telefooncentrale?

Onze vaste ICT-er had goede ervaringen met 10Telecom, dus bij de overgang naar een nieuwe bedrijfsstructuur met nieuwe telefooncentrale etc., kwamen we al snel bij 10Telecom uit.

Wat was voor jullie het allerbelangrijkst bij het kiezen van een nieuwe telefooncentrale?

Onze belangrijkste voorwaarden waren (en zijn) betrouwbaarheid en bereikbaarheid.

Waarom kozen jullie voor TRiNG, de telefooncentrale van 10Telecom?

De uitstekende referenties van terzake deskundigen.

In vraag 2 heb je de oude situatie omschreven. Hoe ziet de nieuwe situatie eruit?

Alles werkt vlekkeloos, we zijn er heel blij mee.

OVER 10TELECOM

Hoe is de implementatie verlopen? Hoe hebben jullie dit ervaren?

Snel, soepel en vriendelijk, top dus! Het was geregeld voordat ik het doorhad.

Waar zijn jullie het meest blij mee in de samenwerking met 10Telecom?

Gebruiksgemak, de vriendelijke prijs en de betrouwbaarheid.

Is er iets in onze dienstverlening dat je aangenaam heeft verrast?

De snelle communicatie. Dat was ik bij andere partijen wel anders gewend.

Heb je nog tips voor ons om onze service nog verder te verbeteren?

Nee hoor, het gaat wat mij betreft helemaal prima.

Zou je ons aanbevelen aan andere bedrijven en ondernemers?

Ja, zeker!

Reactie voor Erwin