Niet tevreden over hosted VoIP TelefonieIets minder tevreden over hosted VoIP TelefonieRedelijke tevreden over hosted VoIP TelefonieTevreden over hosted VoIP TelefonieMeer dan ruim tevreden over hosted Telefonie
088-1014500 Ma-Vr 8:30 tot 17:00 uur

Gesprekken routeren

Inkomende gesprekken routeren en automatisch doorverbinden met de juiste medewerker(s).

Het is mogelijk om binnenkomende gesprekken automatisch door te laten verbinden met de juiste medewerker op basis van het nummer dat gebeld wordt. Zo is het mogelijk om een bepaald telefoonnummer in te zetten voor een spoedlijn en deze door te zetten naar de dienstdoende medewerkers of een wachtrij met een bepaalde prioriteit.

Dit werkt ook in combinatie met tijdschema’s, op een bepaalde tijd wordt een gesprek gerouteerd naar (een) medewerker(s) die op dat moment bereikbaar is/zijn.

Als er meerdere publieke telefoonnummers zijn, bijvoorbeeld telefoonnummer 1 is het algemene bedrijfstelefoonnummer en telefoonnummer 2 is voor spoedgevallen. De bellers komen uiteindelijk terecht bij dezelfde medewerkers, maar de medewerkers moeten als eerste het binnenkomende gesprek van de spoedgevallen beantwoorden, dan kan dit door middel van prioritering.