VoIP Forward App

Het doorschakelen van een telefoonnummer is simpel in te stellen met de VoIP Forward app. Na het lezen van dit artikel is het mogelijk om eenvoudig een doorschakeling en/of een fallback telefoonnummer bij storingen in te stellen. Let op: Bij het instellen en activeren van de doorschakel functionaliteit vervalt alle functionaliteit van de telefooncentrale. Deze is weer actief zodra de doorschakeling gedeactiveerd wordt. DownloadZoek in de Apple Appstore of Google Playstore naar ‘Voip forward’ en download de App. InloggenNa het downloaden kunt u inloggen met de door ons verstrekte gegevens. De volgende opties kunnen nu ingesteld worden. Standaard:De inkomende oproepen worden normaal afgeleverd op uw telefoontoestel / telefooncentrale. PBX Fallback:Wanneer de telefooncentrale / telefoonapparatuur offline is wordt er automatisch doorgeschakeld naar de opgegeven telefoonnummer(s) met alle functionaliteiten van de doorschakeling. Doorschakelen:U kunt één of meerdere telefoonnummers toevoegen waar het telefoonnummer naar doorgeschakeld dient te worden.De volgende zaken kunnen worden ingesteld: Naam: De naam van de doorschakeling (evt. kiezen van contact uit contactpersonenlijst) Nummer: Het nummer waarnaar er doorgeschakeld dient te worden. Time-out: de rinkeltijd van de doorschakeling Afzendnummer: het afzendnummer welke u ziet als er doorgeschakeld wordt. Toon nummer van beller of doorschakeling. Rinkelstrategie (op volgorde of gelijktijdig). De doorschakeling … Dit artikel lezen

Wat zijn de voordelen van VoIP?

Goedkoper bellen Met zakelijk VoIP bellen jij en je collega’s onderling gratis. En dat niet alleen! Met VoIP telefonie van 10Telecom ben je gemiddeld 40% goedkoper uit dan met ISDN. En wordt er in jouw bedrijf vaak en lang naar het buitenland gebeld? Dan kan jouw besparing oplopen tot wel 70%! Meer flexibiliteit Werken en bellen waar je wilt. Op kantoor, vanuit huis of aan de andere kant van de wereld. Jouw klant? Die ziet gewoon het vaste bedrijfsnummer op zijn scherm. Wel zo professioneel. VoIP is locatie onafhankelijk. Dit betekent meer vrijheid en een betere bereikbaarheid, waar je ook bent. Besparen op een fysieke telefooncentrale Kies je voor hosted VoIP? Met een virtuele telefooncentrale bespaar je op een flink aantal zaken. Denk aan apparatuur, licenties en vaak kostbare onderhoudscontracten. Tal van handige functionaliteiten Met het grootste gemak schakel je nummers door naar jouw mobiele telefoon, zet je klanten in de wachtrij als alle medewerkers in gesprek zijn, maak je een eigen keuzemenu of beantwoord je vanuit huis inkomende gesprekken van een collega op kantoor. Je kunt zelfs instellen dat alle inkomende gesprekken van een bepaald nummer op vrijdagmiddag tussen 15:00 en 17:00 uur worden doorgeschakeld naar jouw mobiele telefoon. … Dit artikel lezen

Hoe werkt VoIP precies?

Met de VoIP telefooncentrale van 10Telecom profiteer jij van de lusten en niet de lasten van een zeer geavanceerde telefooncentrale. Met het grootste gemak schakel je nummers door naar jouw mobiele telefoon, zet je klanten in de wachtrij als alle medewerkers in gesprek zijn, maak je een eigen keuzemenu of beantwoord je vanuit huis inkomende gesprekken van een collega op kantoor. Je kunt zelfs instellen dat elke vrijdagmiddag tussen 15:00 en 17:00 uur alle inkomende gesprekken van een bepaald nummer worden doorgeschakeld naar jouw mobiele telefoon. Dit alles regel je zelf met het grootste gemak via TRiNG. De voordelen van VoIP zijn eindeloos. Met een virtuele telefooncentrale bespaar je op een flink aantal zaken. Denk aan apparatuur, licenties en vaak kostbare onderhoudscontracten. En dan hebben we het nog niet eens over de belkosten, die stukken lager liggen. Meer mogelijkheden en ook nog eens goedkoper bellen. Klinkt goed, nietwaar?

Wat is VoIP telefonie

VoIP is een afkorting voor Voice over Internet Protocol. Dit betekent vrije vertaald ‘spraak over IP-verbinding’. Nu zegt je dit misschien niet zoveel. Termen als internetbellen, bellen via internet of internettelefonie ongetwijfeld wel. Waarschijnlijk doe je het als consument al. We gebruiken immers massaal apps als Skype, Whatsapp en FaceTime om gratis te bellen met familie en vrienden. VoIP betekent dus bellen via het internet. Steeds meer bedrijven stappen over op deze vorm van zakelijke telefonie. Als ondernemer heb je immers al een internetverbinding. Het belangrijkste vereiste heb je dus al. Kies je voor een telefooncentrale in de cloud? Dan hebben we het over hosted telefonie of hosted VoIP.