Geen enkel bedrijf is hetzelfde en dit merken we dagelijks in de wereld van telefonie. 10Telecom is sterk in maatwerk en dat is maar goed ook. Elk bedrijf is anders bereikbaar en heeft specifieke wensen aangaande de configuratie van de telefooncentrale en de vormgeving van het belplan.
Wanneer je hebt gekozen voor de VoIP telefonie oplossing van 10Telecom adviseren we om alvast na te denken over hoe je bereikbaar wilt zijn.
Kijk op de pagina ‘Vormgeving van het belplan’ voor meer informatie over het belplan
Er zijn veel zaken waar we als telefonie provider mee te maken hebben. We hebben hier een aantal zaken beschreven die belangrijk zijn, waar we rekening mee houden configureren van de telefooncentrale.
Het begint bij het aanmaken van medewerkers en de bijbehorende telefoonnummers. We ontvangen graag een overzicht met medewerkers en de bijbehorende interne nummers:
Receptie 200
Johan 201
Erik: 202
Bart: 203
Wanneer je telefoontoestellen bij 10Telecom hebt aangeschaft, verzorgen wij dit. Wanneer je gebruik maakt van bestaande telefoontoestellen en gaat overstappen naar 10Telecom met bestaande apparatuur hebben we de volgende informatie nodig:
De telefoontoestellen worden toegevoegd aan de telefooncentrale en wij melden hier de medewerkers op aan. Eventueel kunnen medewerkers gebruik maken van Hotdesking.
Per telefoontoestel kan er in de meeste gevallen worden bepaald:
Er zijn een heleboel zaken die belangrijk zijn voor de inrichting van de telefooncentrale waar je gelukkig niet aan hoeft te denken. Deze verzorgen wij.
Wij denken dan o.a. aan de volgende zaken: