Telefooncentrale

10Telecom levert haar telefooncentrales uit op het hoogste niveau. De telefooncentrale is gebaseerd op een Linux omgeving waar Asterisk als belplatform op is geïnstalleerd. Dankzij deze software methode is de hardware van de telefooncentrale gelijk aan die van een krachtige en betrouwbare server. Naast een enorm prijsverschil met traditionele telefooncentrales is onze centrale nooit verouderd. Het is software.

Afhankelijk van de infrastructuur op uw locatie kunt eventueel uw vestigingen koppelen en thuiswerkers laten inloggen op uw centrale.

Qua functionaliteiten biedt een eigen telefooncentrale dezelfde als die van ons Hosted Telefonie platform. Een eigen telefooncentrale vergt een upfront investering en daarnaast is een onderhoudscontract aan te bevelen.

Enkele mogelijkheden van onze telefooncentrale:

  • Call (blind) transfer
    Verbind een gesprek zonder aankondiging door. Ideaal als u (tijdelijk) bereikbaar bent op een ander nummer of als u een gesprek zonder aankondiging direct wilt doorverbinden met een collega.
  • Call waiting
    Wisselgesprek. Laat meerdere gesprekken binnenkomen op hetzelfde toestel en schakel tussen de gesprekken.
  • Call forwarding
    Een gesprek kan worden doorgestuurd als u in gesprek bent of niet opneemt. U kunt voor interne en externe gesprekken een andere manier en nummer van doorverbinden opgeven.
  • Parkeren van gesprekken
    Parkeer een telefoongesprek op de Hosted TelefoonCentrale, en vervolg het gesprek op een ander toestel.
  • IVR menu
    Interactive Voice Response. Vertel bellers wat ze moeten doen. Kies een 1 voor de afdeling verkoop, kies een 2 voor.. etc.
  • Callee transfer
    Een gesprek doorverbinden naar een mobiele telefoon en terug. Een medewerker wil een gesprek doorverbinden naar een mobiele telefoon. Later wil de mobiele beller het gesprek doorverbinden naar een andere collega. Op zijn GSM drukt hij # en de extensie. Het gesprek wordt doorverbonden naar de collega. Deze collega kan via een intern of extern nummer bereikt worden.
  • Telefonisch vergaderen
    Activeer een virtuele vergaderruimte op de Hosted TelefoonCentrale. De deelnemers bellen het nummer, toetsen het nummer van de vergaderruimte (optioneel is de PIN code) en ze kunnen deelnemen aan de vergadering. Indien gewenst worden de gesprekken opgenomen.
  • Intercom
    Gebruik de toestellen als Intercom systeem.
  • Opnemen van gesprekken
    Gesprekken kunnen worden opgenomen. Iedere gebruiker en/of een supervisor krijgt nadat het gesprek is afgerond een e-mail met daarin het geluidsfragment van het gesprek. Afhankelijk van de instellingen kan slechts één van beide kanten worden opgenomen of beide.
  • Follow-me
    Vanuit een externe locatie kunt u uw vaste telefoon doorschakelen naar de huidige locatie.
  • Hot desking
    De configuratie van een toestel wordt centraal opgeslagen. Als u op een andere locatie bent en inlogd op het toestel worden al uw instellingen meegenomen. Hierdoor hoeft u niet uw toestel mee te nemen als u thuis werkt. Ideaal voor thuis- en flexwerkers.
  • Meeluisteren
    Het is mogelijk om met gesprekken mee te luisteren en/of in te breken.
  • Automatic Call Distribution
    Uiterst geavanceerde manier om grote hoeveelheden binnenkomende gesprekken op te vangen. Diverse manieren van verdelen van de wachtrij, wachtmuziek, wachttijd melding, melding van het aantal wachtenden, etc.
  • PC bedienpost
    Via een softwarepakket wat op uw computer wordt geïnstalleerd kunt u het aantal wachtenden zien, welke medewerkers in gesprek zijn en hoelang de gesprekken duren. Ideaal voor een receptiepost.

Meer informatie?

Graag vertellen wij de verschillen in prijs en beheer van onze oplossingen. Neem contact op met ons en klik hier.

/    bekijk alle referenties

//Referenties

  • Informatique.jpg